دانش نامه لینک‌یار
5 اشتباه رایج در خرید رپورتاژ آگهی
  امتیاز 4.74 از 5 توسط 17 نفر

5 اشتباه رایج در خرید رپورتاژ آگهی

سرفصل‌ها

 

رپورتاژ آگهی را میتوان یکی از المان های مهم بازاریابی اینترنتی در مباحثی چون برندینگ و تبلیغ کالا و خدمات و همچنین یکی از پارامتر های اصلی سئو در بحث لینک سازی دانست.

 

در دنیای پر زرق و برق تبلیغات اینترنتی امروزه و گارد نسبی که مخاطبین فضای وب نسبت به تبلیغات سنتی ( مانند بنر، تبلیغات متنی و ...) نشان میدهند، رپورتاژ اگهی به دلیل ماهیت غیر تبلیغاتی بودن آن به یکی از پر کارآمد ترین روش های تبلیغاتی در دنیای دیجیتال مارکتینگ و سئو ( با کمک بر افزایش ترافیک ورودی، دریافت بک لینک طبیعی، افزایش اعتبار سایت تبدیل شده است.

 

 

با تمامی تفاسیر و تعاریفی که از رپورتاژ اگهی شده، باید دانست که خرید رپورتاژ اگهی به مثابه یک شمشیر دولبه است که اگر به درستی و بدون در نظر گرفتن قواعد پیاده سازی شود، میتواند صدمات و طبعاتی را در پی داشته باشد. ما در این مقاله با بررسی یک جامعه آماری از رپورتاژ های خریداری شده و همچنین سوالات کاربران، به معرفی چند اشتباه رایج در خرید رپورتاژ اگهی میپردازیم.

 

 

5 اشتباه رایج در خرید رپورتاژ آگهی

اشتباهات خرید رپورتاژ اگهی میتواند از لحظه آماده کردن محتوا و زمان انتشار رپورتاژ تا زمان انتخاب رسانه و بستر رپورتاژ، ادامه داشته باشد.

 

1-زمان خرید رپورتاژ آگهی

زمان خرید رپورتاژ آگهی

 

یکی از مهم ترین قواعد خرید رپورتاژ اگهی رعایت بازه زمانی بین انتشار دو رپورتاژ است. یکی از اشتباهات رایج در بررسی رفتار کاربرانی که اقدام به خرید رپورتاژ آگهی نموده اند، انتشار چندین رپورتاژ اگهی در یک بازه زمانی خاص و توقف بعد از آن است. باید توجه داشته باشید که در تمامی فرآیند های سئو، اقدامات شما باید به گونه ای باشد که کمترین شبهه را برای موتور های جست و جو مبنی بر غیر طبیعی بودن رفتار به وجود آورد. 

لینک سازی طبیعی از دید گوگل چگونه است؟

باید بدانید که گوگل تمامی تلاش خود را برای فهم لینک سازی دستی  به کار برده است. خزنده های گوگل، بک لینک هایی را طبیعی میدانند که در فواصل زمانی غیر منظم و با انکرتکست های غیر مشابه و در سایت های غیر یکسان و با محتوای غیر همسان درج شوند.

رپورتاژ آگهی معمولا با اهداف مختلفی مانند: برند سازی، معرفی کالا و خدمات، افزایش ترافیک ورودی و افزایش جایگاه کلمات کلیدی در نتایج گوگل و...  منتشر میشود. توجه داشته باشید که رعایت بازه زمانی غیر منظم برای خرید رپورتاژ آگهی از زاویه سئو در راستای افزایش رتبه سایت مورد بررسی قرار میگرد و در رپورتاژ هایی که شما در آنها بک لینک درج نمیکنید، رعایت بازه زمانی به این صورت معنا و کاربر خاصی نخواهد داشت.

 

  • این نکته را در نظر داشته باشید که گاها ممکن است با رعایت نکردن اصول رپورتاژ در یک بازه زمانی کوتاه رشد داشته باشید، اما گوگل با کشف این موضوع که شما به صورت غیر اصولی فرآیند سئو را پش میبرید، شما را به یک باره جریمه خواهد کرد.

 

 

2- از سایت های هم موضوع و همکار رپورتاژ بخرید

نکات خرید رپورتاژ آگهی

 

یکی از رایج ترین اشتباهات رایج در خرید رپورتاژ توجه نکردن به موضوع سایت میربان است. یکی از اصول اصلی و قواعد مهم خرید رپورتاژ آگهی، رعایت ارتباط معنایی بین دو سایت مبدا و مقصد است. البته با توجه به گسترش حوزه های کاری در دنیای وب امروز، گاها پیدا کردن سایت های هم موضوع که رپورتاژ آگهی در سایت خود درج کنند، کار دشوار و زمان گیر است. اما حداقل کاری که شما میتوانید برای انتخاب سایت مبدا داشته باشید، بررسی این موضوع است که سایت میزبان حداقل دارای یک یا چند عنوان با فیلد کاری شما در سایت خود داشته باشد. هر چند لینکیار با همکاری با بیش از 1000 ناشر معتبر رپورتاژ آگهی در مینه های مختلف سعی کرده است تا حد ممکن این مشکل را براش شما وب مستران و صاحبان کسب و کار ها حل کند.

  • انتخاب سایت هم موضوع جهت انتشار رپورتاژ آگهی، علاوه بر کاهش احتمال جریمه شدن توسط گوگل، تبعاتی چون احتمال افزایش ترافیک و افزایش نرخ تبدیل کاربر با توجه به اشتراک بین مخاطبین را برای شما خواهد داشت.

 

 

 

3-متن تکراری در رپورتاژ آگهی

یکی دیگر از اصول انتشار رپورتاژ اگهی، تولید محتوا و متن منحصر به فرد هر رسانه است. در بررسی ها و تحلیل های به عمل آمده از رفتار کاربران در خرید رپورتاژ خبری، استفاده مکرر از یک متن در چندین سایت است.

باید توجه داشته باشید که اگر شما از چندین سایت مختلف رپورتاژ آگهی خریداری کرده اید باید برای هر یک، یک متن یونیک سئو شده تهیه کنید چرا که اولا متن رپورتاژ در جذب کاربر بسیار مهم است دوما اگر همه متن رپورتاژ هایتان یکی باشد از نظر گوگل تکراری بوده و سودی نخواهد داشت و در اصل یکی از رپورتاژ ها کار می کند.

پس سعی کنید بر هر رپورتاژ، متنی واحد و سئو شده تهیه کنید.

 

 

4- دامین اتوریتی و spam score سایت آگهی دهنده را بررسی کنید

بسیار مهم است که از سایتی رپورتاژ آگهی خریداری کنید که عمر و اعتبار دامنه بالایی داشته باشد. البته ممکن است سایت هایی وجود داشته باشد که دامین اتوریتی بالایی داشته باشد ولی به دلیل اینکه لینک های بسیاری داده باشد اسپم اسکور بالایی دارند که توصیه می شود از سایت هایی که اسپم اسکور آن ها بالای 3 (30%) باشد رپورتاژ خریداری نکنید. سایت هایی با دامین اتوریتی بالای 30 مناسب و 40 ایده آل و بالای 50 عالی می باشد.

 

 

5- خرید پکیج رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی خود را بصورت پیکیج تهیه نکید چرا که با این کار شما چندین رپورتاژ را که ممکن است اغلب ویژگی های بالا را داشته باشند برای سایتتان فعال کنید و در زمان کوتاهی تعداد زیادی به سایت شما لینک داده شود. همیشه در کارتان حوصله بخرج دهید! ویا اگر اقدام به خرید رپورتاژ آگهی به صورت پکیج کرده اید، از ناشر بخواهید که رپورتاژ های شما را در فواصل از پیش تعیین شده (به صورت غیر منظم) منتشر کند.

 

 

برای خرید رپورتاژ آگهی به صورت مستقیم و بدون واسطه از با کیفیت ترین سایت های لینکیار  ثبت نام کنید!

نظرات

image
Hesam
18:08 , 04 آذر 99

سلام خسته نباشید. میخواستم بدونم زمان مناسب برای خرید ریپورتاژ آگهی چه موقعی هست؟ سایت من دو ماهه راه اندازی شده و از لحاظ سئو،سرعت سایت، تولید محتوا و... کاملا تامین شده اما هنوز هم داخل جستجو های گوگل نمایش داده نمیشه مگر با بعضی کلمات کلیدی. میخواستم بدونم برای همچین وبسایتی چه زمانی برای خرید ریپورتاژ اگهی یا بک لینک مناسبه؟

image
Mehrdad
11:27 , 09 اسفند 99

شما خودتون پکیج رپورتاژ آگهی میفروشید و بعد گفتید که پکیج نخرید؟

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان