دانش نامه لینک‌یار
سایت های تبلیغات کلیکی
  امتیاز 4.75 از 5 توسط 4 نفر

معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران

سرفصل‌ها

در دنیای بازاریابی آنلاین امروز که از بخش های مختلفی چون بازاریابی محتوا، سئو و... تشکیل شده است تبلیغات کلیکی روشی بسیار کاربردی و نوین در راستای افزایش فروش و بازاریابی اینترنتی به شمار میرود. در واقع تبلیغات کلیکی نوعی بازاریابی اینترنتی است که در صنعت بازاریابی دیجیتالی PPC (Pey Per Click) نامیده می شود.

تبلیغات کلیکی در حدود 24 سال پیش (1996) برای اولین بار معرفی گردید که طبق آمار های بدست آمده تا سال 2017 هفت میلیون تبلیغ دهنده مبلغی بالغ بر 10 میلیارد دلار صرف تبلیغات کلیکی کسب و کار خود نموده اند.

تبلیغات کلیکی یکی از محبوب ترین و بهترین ابزار های تبلیغات برند کسب و کار در ایران است که طی این سالها توانسته به خوبی سهم عمده ای از تبلیغات را از آن خود کند. در این مقاله به سوالاتی چون تبلیغات کلیکی چیست؟ انواع تبلیغات کلیکی؟ مزایا و معایب تبلیعات کلیکی پاسخ خواهیم داد و در آخر به معرفی ده سایت برتر در حوزه تبلغات کلیکی می پردازیم. پس در ادامه همراه ما باشید!

 

تبلیغات کلیکی یا PPC  چیست؟

تبلیغات کلیکی که در بالا توضیحات اجمالی را در مورد آن ذکر کردیم، نوعی از تبلیغات است که در آن پرداخت در ازای کلیک صورت میگیرد، به این معنا که در تبلیغات کلیکی، تبلیغ دهنده با انتشار محتوای خود در سایت ناشر تنها به ازای هر کلیکی که بر روی تبلیغ شود، پول پرداخت می کند و در غیر این صورت هزینه ای پرداخت نمی شود. فرمول محاسبه هزینه تبلغیات کلیکی بصورت ذیل می باشد:

هزینه تبلیغات کلیکی = قیمت هر کلیک * تعداد کلیک درخواستی

 

انواع تبلیغات کلیکی

در این قسمت به انواع تبلیغات کلیکی جاری و پرکاربرد مورد استفاده در ایران را معرفی خواهیم کرد :

 

تبلیغات کلیکی همسان (Native)

تبلیغات همسان از پرکاربردترین و محبوب ترین زیر دسته های تبلیغات کلیکی است، در تبلیغات همسان روال کار به این صورت است که محتوای تبلیغاتی شما که قالبا به صورت تصویر یا متن است، در قسمت های مختلفی از سایت به کاربر نمایش و پیشنهاد داده میشود. این نوع تبلیغات به دلیل حل شدت در محتوای سایت ها معمولا بیشتری بازخورد را در تبلیغات کلیکی به همراه دارند.
این نوع از تلیغات بخش گسترده ای از تبلیغات کلیکی را تشکیل داده و در ایران طرافداران بسیاری دارد.

 

تبلیغات در جستجو (search Ad)

روش دیگر تبلیغات کلیکی که خواهان بسیاری دارد، تبلیغ در نتایج جستجو می باشد. در این روش محتوای تبلیغاتی شما در نتایج جستجو  و در صورت مرتبط بودن با عبارت جستجو به کاربران نمایش داده می شود.

بارزترین مثالی که برای این نوع تبلیغ می توان زد،تبلیغات گوگل یعنی همان google ads بوده که تبلیغ دهندگان با تعریف کلمات کلیدی و گوگل با الگوریتم های هوش مصنوعی خود با توجه به عبارت جستجوی کاربران، محتوای تبلیغاتی شما را به کاربر نمایش می دهد.

 

تبلیغات ریتارگتینگ (Retargeting)

نوع دیگر از تبلیغات کلیکی، تبلیغات ریتارگتینگ است که به سبب عملکرد خوب آن به دلیل هدفمندی در جامع هدف در میان تبلیغ دهندگان محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

در تبلیغات ریتارگتینگ تبلیغ دهندگان، کاربرانی را که حداقل یک بار از سایت تبلیغ دهنده بازدید کرده را در محیط اینترنت شناسایی کرده و تبلیغات مرتبط با هر کاربر را به آن نمایش می دهد.

از مزیت های این نوع از تبلیغات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • قابلیت بهینه سازی پیشرفته
  • هدف گیری دقیق کاربر

 

تبلیغات ریتارگتینگ محصول (Product Retargeting)

تبلیغات ریتارگتینگ محصول نوع پیشرفته تبلیغات ریتارگتینگ است که در این نوع از تبلیغات تبلیغ دهندگان، کاربران وب سایت خود را در بستر اینترنت شناسایی نموده و محصولاتی را که کاربر قبلا در سایت تبلیغ دهنده مشاهده کرده را به او نشان می دهد. این نوع تبلیغات به دلیل نشان دادن محصولات، بیشترین استفاده را در تبیلغات سایت های فروشگاهی دارد.

 

تبلیغات بنری Banner Ads

تبلیغ بنری از معروف ترن و ابتدایی ترین نوع تبلیغات کلیکی بوده که در ابتدا بصورت اجاره و پرداخت به ازای نمایش به تبلیغ دهنده ارائه می شد که در سال های گذشته به دلیل عدم استقبال مورد انتظار از سمت تبلیغ دهندگان، سایت های ناشر تبلیغات به ارائه تبلیغات بنری بصورت پرداخت به ازای هرکلیک روی آورده که این نوع تبلیغ بصورت بنر در حاشیه های صفحه سایت قرار می گیرد که بسته به جایگاه قرار گیری بنر، نرخ آن متفاوت خواهد بود.

 

در ادامه به معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران می پردازیم.

 

1- یکتانت

بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران

یکتانت را میتوان یکی از بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران دانست. یکتانت یک پلتفرم دیجیتال مارکتینگ است که بیشتر با پنل تبلیغات کلیکی در ایران شناخته میشودو شما براحتی می توانید با ثبت نام در آن برای خرید تبلیغات کلیکی اقدام کرده یا اگر شما نیز دارای سایت هستید می توانید ساییتان را برای درج آگهی ثبت کنید. یکتانت بدلیل داشتن همکاری با طیف وسیعی از سایت های ایرانی می تواند گزینه خوبی برای تبلیغات بنری شما باشد.

 

وب سایت یکتا نت

 

2- صباویژن

بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران

صبا ویژن یکی دیگر از بنگاه های تبلیغاتی فعال در حوزه تبلیغات کلیکی است که به طور خاص میتوان گفت یکی از بزرگترین مجری های تبلیغات کلیکی و بنری در اینترنت ایران است.

وب سایت صبا ویژن

 

3- مدیا اد

بهترین سایت های تبلیغات کلیکی در ایران

شبکه دیجیتال مدیا اد یکی دیگر از شبکه های تبلیغات کلیکی در ایران است که با همکاری با بسیاری از وب سایت بزرگ ایران و همچنین تنظیمات پیشرفته در قسمت انتشار تبلیغات، از محبوبیت بالایی در ایران برخوردار است.

وب سایت مدیا آد

 

4- کاپریلا

معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی ایران

تبلیغات کلیکی در کاپریلا یکی دیگر از بستر های تبلیغات کلیکی در ایران است که با به کار گیری الگوریتم های هوشمند در راستای شمارش تبلیغات کلیکی، اعتبار بالایی را در این زمینه کسب کرده و یکی از سایت های پر بازدید در بین ناشران تبلیغات در ایران به شمار میرود. کاپریلا با تلفیق هوش مصنوعی و علم داده و دانش تبلیغات توانسته بازدهی مطلوب با مناسب ترین قیمت ارائه کند.

 

5- ای نتورک

معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی ایران

شرکت دانش بنیان ای نتورک با تکیه بر دانش فنی خود و مشتری مداری توانسته با بیش از 4000 کسب و کار همکاری داشته و بستری بسیار خوب برای ارئه تبلیغات برای شما محسوب می شود.

 

6-کلیک یاب

معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی ایران

کلیک یاب از بزرگترین شرکت های حوزه تبلیغات دیجیتال بوده که با سرعت رشد بالای خود توانسته ماهیانه 3 میلیارد اگهی را برای کسب و کار مختلف منتشر کند.

 

7-برتینا

معرفی بهترین سایت های تبلیغات کلیکی ایران

شرکت برتینا تنها نماینده رسمی premier partner  گوگل بوده که با طیف وسیعی از کاربران در تعامل است. این شرکت با اجرای تبلیغات کلیکی و مشاوره های رایگان در حوزه تبلیغات گزینه مناسبی برای تبلیغات کلیکی شما می باشد.

 

8- اد نگاه

معرفی سایت های تبلیغات کلیکی ایران

شرکت اد نگاه یک آژانس 360 درجه ای دیجیتال مارکتینگ است که در تمامی حوزه های دیجیتال مارکتینگ از جمله تبلیغاتی اینترنتی شامل وب سایت ها، اپلیکیشن های موبایل، شبکه های اجتماعی و .... فعالیت داشته و خدمات ضروری به کسب و کار های آنلاین ارائه می کند.

 

9-افراک

معرفی سایت های تبلیغات کلیکی ایران

شرکت پالیز در زمینه برنامه و نویسی و فناوری اطلاعات ثبت شده که سیاست آن دادن بهترین راهکار برای تبلیغات دیجیتال بوده و توانسته بازخورد های خوبی از کاربران خود کسب کند. این شرکت با قدمت 9 ساله خود می تواند یکی از گزینه های انتخابی شما باشد.

 

10- تپسل

معرفی سایت های تبلیغات کلیکی ایران

تپسل با توجه به داشتن شبکه تبلیغاتی گسترده و ارائه تبلیغات بر بروی همین بستر، می تواند نیاز تبلیغاتی برند های بزرگ و مطرح را برطرف کند. این شرکت یکی از پیشرو های تبلیغات دیجیتال در حوزه موبایل و اپلیکیشن های موبایلی (CPI) بوده که توانسته در حوزه تبلیغات موفق جلوه دهد.

 

مزایا و معایب تبلیغات کلیکی

همانطور می دانید هر روش تبلغات معایب و مزایای خود را دارد که ما در اینجا بطور تیتر وار برخی از آنها را ذکر خواهیم کرد:

 

معایب تبلیغات کلیکی

  • هزینه بالا تبلیغات نسبت به سایر روش ها
  • نمایش نامناسب تبلیغات
  • عدم تضمین نتیجه
  • کلیک های جعلی و غیر واقعی

 

مزایای تبلیغات کلیکی

  • تنظیم زمان دلخواه تبلیغ
  • تنظیم موقعیت مکانی
  • مشاهده آمار ورودی ها با آنالیتیکس
  • رسیدن به نقطه هدف

 

نظرات

image
samir
09:56 , 01 تیر 99

من با تمامی این سایت های تبلیغات کلیکی کار کردم. هیچ کدوم تعداد کلیک واقعی رو محاسبه نمیکنن. الان خیلی ها درامدشون شده همین که یک سایت بزنن و یکی دوتا تبلیغات کلیکی روی سایتشون فعال بکنن و با روش های مختلف این تبلیغات رو دست کاری کنن.

image
شهرام
15:50 , 19 تیر 00

به نظرم بهترین سایت تبلیغات کلیکی یکتانت باشه چون بقیشون اکثرا تعداد کلیک هایی که نشون میدن فیکه و واقعی نیستن

image
زهره
21:54 , 04 آبان 00

من واقا با خیلی از این شرکت هایی که معرفی کردید کار کردم. واقعا نمیدونم چرا تبلیغات کلیکی توی ایران جواب نمیده. درسته تبلیغات کلیکی گوگل گرون تره. ولی واقعا وقتی ادم هزینه میکنه جواب میگیره ولی من هرچی هزینه کردم توی ایران برای این تبلیغات کلیکی، جوابی نگرفتم. با خیلی از این شرکت هایی هم که شما معرفی کردید کار کردم. ولی ...

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان