دانش نامه لینک‌یار
رپورتاژ آگهی برای سایت های گردشگری
  امتیاز 4.50 از 5 توسط 4 نفر

چرا سایت های گردشگری باید از رپورتاژ آگهی استفاده کنند

سرفصل‌ها

به واقع کمپین رپورتاژ اگهی را میتوان یکی از بهترین راه های تبلیغات محصول و افزایش فروش اینترنتی و همچنین معرفی کسب و کار و برند سازی در دنیای وب دانست. در دنیای وب امروز که حجم تبلغات آزار دهنده افزایش پیدا کرده و مشاهده میشود که گاها استفاده نادرست از کمپین های تبلیغاتی باعث از دست دادن کاربر و مشکلاتی این چنینی میشود، رپورتاژ آگهی در قالب یک متن گزارشی و استاندارد(اگه به صورت درست و اصولی نگارش شود) میتواند یکی از بهترین شیوه های تبلیغاتی قلمداد شود.

رپورتاژ آگهی در واقع یک متن گزارشی و یا خبری است که توسط یک فرد و یا یک رسانه معتبر منتشر شده و متن آن به گونه ای نگارش شده است که کاربر در هنگام مطالعه آن متوجه تبلیغاتی بودن متن نمیشود.
یکی از زمینه های کاری پرکاربرد و پرطرفدار وب امروز حوزه گردشگری است که با توجه به استقبال کاربران و مخاطبین از سرویس های ارائه شده توسط سایت های گردشگری مشاهده میکنیم که رقابت شدیدی در این حوزه در بین سایت های فعال شکل گرفته است.

 

برای مطالعه بیشتر میتوانید مقاله اصول نگارش رپورتاژ خبری حرفه ای را مطالعه کنید.

 

رپورتاژ اگهی برای سایت های گردشگری

انتشار رپورتاژ آگهی برای سایت های گردشگری

با تکیه بر تجربه و دانش تیم لینکیار، لازمه موفقیت یک آژانس گردشگری و بنای انتخاب یک سایت گردشگری برای یک کاربر نسبت به سایت دیگر، اعتماد و اعتبار آن سایت. این نوع اعتبار گاه میتواند با تکیه بر روش های نادرست تبلیغاتی نابود شده و گاه نیز میتواند با استفاده از روش ها و ابزاری درست تبلیغاتی پر رنگ تر شود.

به این مثال توجه کنید : نصیحت و یا پیشنهاد یک فرد صاحب نظر در یک زمینه کاری برای اخذ یک تصمیم تا چه حد روی شما تاثیر گذار است تا نسبت به یک فرد کم تجربه و بی دانش در آن زمینه؟ اگر این مثال را به دنیای وب تعمیم دهیم آن فرد صاحب نظر را میتوانیم گوگل در نظر بگیریم.
امروزه بسیاری از کاربران بدون در نظر گرفتن سایر المان ها به بیشترین اعتماد را به نتایج گوگل دارند و همانطور که میدانید یکی از اصول اولیه سئو و ارتقا جایگاه و آمدن به صفحه اول گوگل، بک لینک های با کیفیت از سایت های معتبر و مرتبط است که یکی از راه های تحقق چنین امری، دریافت رپورتاژ از سایت های معتبر و مرتبط است.
البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که انتشار رپورتاژ در سایت های معتبر خود به دید کاربر همان اعتماد و اعتبار آن فرد با تجربه و صاحب نظر است(اما در یک وسعت کوچک تری نسبت به موتور های جست و جو).

 

رپورتاژ اگهی برای آژانس های تبلیغاتی

بی شک لازمه فعالیت و دیده شدن در بین رقبای حوزه گردشگری، برند سازی و استفاده از بک لینک های قوی برای حضور در نتایج جست و جوی گوگل و دیگر موتور های جست و جو است و با توجه به این مهم که رپورتاژ اگهی یکی از ازار های قدرتمند تبلیغات برای رسیدن به این موارد است، یقینا مدیران سایت های گردشگری برای رسیدن به اهداف خود باید از رپورتاژ اگهی استفاده کنند.

از آنجایی که پیدا کردن سایت های مرتبط با هر موضوع و معتبر یک حوزه کاری خاص( زمینه ای مثل گردشگری) برای مدیران وب سایت ها و وبمستران کاری دشوار و زمانبر است، پلتفرم لینکیار با همکاری با رسانه های معتبر ایران و همچنین دیگر سایت های معتبر و پربازدید ایرانی، این امکان را برای شما فراهم کرده است تا شما بتوانید بدون واسطه و به طور کاملا مستقیم از صاحبان سایت ها اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی کنید.

 

لینکیار پلتفرم هوشمند انتشار رپورتاژ - ثبت نام در لینکیار

 

مزایا و فواید رپورتاژ آگهی برای آژانس های گردشگری

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی

مدیران سایت های گردشگری به خوبی میدانند که دیده شدن در نتایج و رتبه های برتر موتورهای جست و جو به معنای جلب اعتماد کاربران و به طبع افزایش فروش تورهای خود،  فروش اینترنتی بلیط و... خواهد شد. اما اینکه چگونه رپورتاژ اگهی میتواند این مهم را فراهم کند در این بحش به آن خواهیم پرداخت.

1- برند سازی نام آژانس با انتشار رپورتاژ آگهی

افزایش آگاهی از برند یکی از راهکار های افزایش فروش است. به هر میزان که سایت ناشر رپورتاژ آگهی شما از اعتبار و ترافیک بالاتری برخورد باشد، به طبع احتمال آگاهی از برند شما در نتیجه انتشار رپورتاژ آگهی در آن رسانه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

 

2-هزینه پایین رپورتاژ آگهی

به طور قطع میتوان گفت که در مقایسه با دیگر روش های تبلیغاتی، هزینه انتشار رپورتاژ اگهی نسبت به دیگر روش ها هزینه کمتری را متحمل یک مجموعه میشود. از سویی با در نظر گرفتن اینکه تقریبا تمامی دیگر روش های تبلیغاتی که ما به ازای هزینه ای صورت میگرند و موقتی هتسند، رپورتاژ اگهی با یک هزینه بسیار پایین تر، یک تبلیغات دائمی و همیشگی به شمار میرود.

 

3- حضور با واسطه در نتایج جست و جو

برای بسیای از وب سایت ها و آژانس های گردشگری که تازه شروع به کار کرده اند و هنوز فرصت وارد شدن به عرصه رقابت با سایت های بزرگ خود در این حوزه را در بین نتایج موتور های جست و جو هنوز پیدا نکرده اند، انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر برای قرار گرفتن در نتایج برتر جست و جو های گوگل با واسطه این سایت ها یک راهکار ساده و کاملا مقرون به صرفه و پربازده است.
به این صورت که کسب و کار ها و آژانس های تبلیغاتی میتوانند متن تبلیغاتی و صفحه تبلیغاتی خود را در یکی از رسانه ها و سایت های معتبر که امکان رشد سریعتری را نسبت به سایت خود دارند منتشر کنند.

 

سخن پایانی

با توجه به رفتار و الگوهای سایت معتبر و بزرگ حوزه گردشگری و میزان رقابتی که در این حوزه وجود دارد انتشار رپورتاژ اگهی در سایت های معتبر و رسانه های پر ترافیک یکی از اصولی ترین و بهترین روش های تبلیغاتی برای سایت های گردشگری جهت افزایش فروش و جذب مخاطب و همچنین قرار گرفتن در بین نتایج اولیه موتور های جست و جو است.

پلتفرم لینکیار تا کنون توانسته با همکاری سایت های فعال و معتبر این حوزه و همچنین رسانه های برتر کشور، کمپین های موفقی را برای سایت های معتبر گردشگری ایران راه اندازی کند. شما نیز برای آگاهی از خدمات و سایت های همکار لینکیار میتوانید در این پلتفرم ثبت نام کنید.

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان