دانش نامه لینک‌یار
رپورتاژ در سایت های معتبر
  امتیاز 4.80 از 5 توسط 5 نفر

رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر

سرفصل‌ها

 

شاید با مطالعه قسمت چیکده این سوال برای شما پیش آمده باشد که مگر تفاوتی در نوع تاثیر رپورتاژ های وجود دارد؟ ایا مگر تاثیر رپورتاژ ها از یک نوع نیستند و فقط کیفیت این تاثیر در هر سایت متفاوت است؟ در ادامه به این سوال ها پاسخ خواهیم داد.

 

چرا رپورتاژ آگهی باید در سایت‌های معتبر منتشر شود؟

خرید رپورتاژ معتبر

رپورتاژ آگهی، یکی از پرکاربردترین و موثر ترین ابزار های تبلیغاتی، دنیای مارکت امروز که توجه روز افزون بسیاری از وب مستران و مدیران کسب و کار ها را به خود جلب کرده است. رپورتاژ ها معمولا از منظر هایی چون : برند سازی، معرف کالاو  خدمات در رسانه های معتبر، کسب بک لینک معتبر برای سئوی سایت و... بیشتر از دیگر روش های تبلیغاتی مورد استفاده وب مستران قرار گرفته است. جهت مطالعه کامل و آشنایی با مفهوم رپورتاژ آگهی میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید : رپورتاژ آگهی چیست

برای اینکه بتوانید از حداکثر پتانسیلی که یک رپرتاژ می تواند برای وبسایت شما ایجاد کند، بهره ببرید لازم است تا یک سری قوانین و قواعد را رعایت کنید. یکی از این قواعد انتخاب رسانه ایست که میخواهید رپورتاژ شما در آن منتشر شود. عوامل متعددی در انتخاب یک رسانه معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی وجود دارد که قصد داریم در این مقاله به هر یک از این عوامل بپردازیم و شما را با آن ها آشنا کنیم.

 

بهر‌ه‌گیری از اعتبار سایت ناشر

یکی از مهمترین دلایل انتشار رپورتاژ در سایت معتبر بحث انتقال اعتبار است. شاید این ضرب المثل معروف را شنیده باشید: کمال همنشین در من اثر کرد! بله قضیه دقیقا همین است. این که شما رپورتاژ خود را در سایت معتبرتر از خود منتشر کنید و از این سایت لینک بگیرید، این پیام برای موتورهای جستوجو مخابره می‌شود که یک وبسایت‌ معتبر و پرمخاطب به وبسایت شما لینک داده‌ و توسط آن معرفی شده است. پس اعتبار سایت شما نزد گوگل افزایش پیدا می‌کند. چیزی که برای کسب‌وکارها مهم است دقیقا همین است: حضور در رسانه‌های معتبر و جلب اعتماد موتور جستجو. در واقع شما با نشر رپورتاژ و کسب چند بک‌لینک دائمی از سایت‌های معتبر، جایگاه بهتری را در نتایج جستجوی گوگل برای خود رزرو میکنید! و روز به روز اعتماد موتور جستجو و علی الخصوص گوگل را به خود جلب می‌کنید.

 

وبسایت معتبر باعث جذب مخاطب می‌شود

سایت های معتبر برای خرید رپورتاژ آگهی

سایت های معتبر عموما دارای مخاطبین بالقوه و بالفعل زیای هستند. اگر وبسایت انتخابی شما بازدیدکنندگان زیادی داشته باشد طبیعتا آگهی شما نیز بیشتر دیده می‌شود و متقابلا مخاطبین آگهی شما نیز بیشتر خواهد شد. در واقع مخاطبین یک وبسایت مطرح و معتبر بر اساس اعتمادی که به سایت پیدا کرده‌اند گزینه‌های پیشنهادی آن را نیز به سادگی رد نمیکنند. در واقع شما با انتخاب یک وبسایت معتبر برای انتشار رپورتاژ خود، مسیر جستجو و سیر بین صفحات اینترنت مخاطبان آن سایت را به وبسایت خود تغییر می‌دهید.

 

برندسازی موثر توسط رپورتاژ در سایت های معتبر

یکی دیگر از مزایایی که با خرید رپورتاژ از سایت‌های معتبر برای سایت شما به ارمغان خواهند آورد، بحث برندسازی است. البته این مسئله مشروط بر آن است که در متنی که برای رپورتاژ خود تدوین کرده‌اید، بر روی این مسئله به اندازه کافی کار کرده باشید. دیده شدن آگهی شما توسط افراد بیشتر، نام برند شما را بر سر زبان‌ها خواهد آورد و همین اتفاق می‌تواند تاثیر بسزایی در بحث فروش و برندینگ شما بگذارد. طبق مطالعات و تحقیقاتی که توسط محققان در حوزه بازاریابی، برندسازی و فروش انجام شده، میزان فروش کسب‌وکارهایی که برروی برندسازی و معرفی برند خود سرمایه گذاری بیشتری کرده‌اند نسبت به رقبای خود بیشتر بوده است.

 

لینک‌سازی قوی‌تر

لینکسازی یکی از مهمترین اهداف بهره‌گیری از رپورتاژهاست. همانطور که می‌دانید لینک‌هایی که در رپورتاژها قرار می‌گیرند، لینک‌های دائمی هستند و مانند راهنماهایی مخاطبان را به سمت وبسایتتان هدایت میکنند. اگر این راه های ارتباطی از جانب سایت های معتبر ایجاد و توسط مخاطبان وفادار سایت ناشر پیگیری شوند، قطعا فرایند لینکسازی وبسایت را با موفقیت مواجه خواهند شد. علاوه بر این احتمال کسب لینک از سایر وبسایتها و کسب‌وکارهای مرتبط را بیشتر می‌کند. که این اتفاق یکی از بهترین رویدادهاییست که میتواند برای یک وبسایت اتفاق بیافتد.

 

کمک به ارتقا سئو سایت

در منتهی علیه دلایلی که برای انتشار رپورتاژ در یک سایت معتبر گفتیم، میرسیم به مهمترین آنها. در واقع مجموعه مواردی که در بالا به بحث و بررسی آنها پرداختیم منجر به یک هدف عمده می‌شود. همان هدف اصلی که در ابتدا باعث شد تا به فکر انتشار رپورتاژ آگهی بیفتید: ارتقا سئو سایت. در واقع شما باید آماده کردن یک متن رپورتاژ قوی و درست ( چه از لحاظ لینکسازی؛ چه از لحاظ رعایت اصول سئو و چه از لحاظ بیان مسئله و معرفی کسب‌وکار ) و انتشار آن در یک سایت معتبر و هم موضوع با فیلد کاری خود؛ گام بسیار موثری را در راستای ارتقا سئو سایت خود برداشته‌اید. اما باید به این نکته هم توجه کنید که استمرار و برنامه ریزی مدون برای نشر رپورتاژ مشخصه دیگری ست که حتما باید به آن توجه کنید و در لیست کارهای خود قرار دهید! تا بتوانید به هدف نهایی کسب‌وکارتان که همان رونق و جذب مخاطب و به طبع افزایش فروش است برسید. میتوانید لیست وبسایتهای معتبر برای انتشار رپورتاژ آگهی را به ترتیب اعتبار دامنه و صفحه و بر حسب میزان بودجه اختصاصی خود برای اینکار و همچنین متناسب با موضوع کاریتان در لینکیار ببینید.

 

نظرات

image
ستوده
15:37 , 01 اردیبهشت 00

الان اتفاق جالبی برای خبرگزاری جوان افتاده. امده دامنه اش رو از ir به news ریدایرکت کرده. الان تکلیف اونایی که از سایت yjc رپورتاژ خریدن چیه؟ الان دامین آتوریتیش امده روی 1. خب اینم رپورتاژ از سایت های معتبر. واقعا باید یه اتفاقی توی این صنعت بیفته. یه گارانتی یا تضمینی برای ماها باید باشه که اینطوری ضرر نکنیم. من تا حالا بیشتر از 10 تا رپورتاژ از جوان خریدم. ولی ...

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان