دانش نامه لینک‌یار
رپورتاژ آگهی رایگان
  امتیاز 4.80 از 5 توسط 5 نفر

رپورتاژ آگهی رایگان

سرفصل‌ها

 

در این مقاله قصد داریم شما را با پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی رایگان لینکیار معرفی کنیم. شما میتوانید با استفاده از سیستم لینکیار در پایگاه خبری این سایت رپورتاژ آگهی خود را به صورت رایگان منتشر کنید. انتشار رپورتاژ خبری رایگان در پلتفرم لینکیار مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن میپردازیم.

در ابتدا توضیح کوتاهی را در مورد رپورتاژ آگهی و تاثیر انتشار رپورتاژ بر سئوی سایت خواهیم گفت :

 

رپورتاژ آگهی چیست؟

ما در دیگر مقالات لینکیار به صورت مفصل و حرفه ای به مفهوم رپورتاژ و کاربرد و تاثیر آن پرداخته ایم و در این قسمت فقط اشاره کوچکی به آن خواهیم داشت.
رپورتاژ آگهی در اصل یک متن تبلیغاتی بوده که در دیگر سایت ها(سایت های معتبر) با اهدافی چون، برند سازی، سئوی سایت(جذب ترافیک و ارتقا جایگاه کلمه کلیدی در موتور های جست و جو و...) منتشر میشود. رپورتاژ ها با اینکه اهدافی تبلیغاتی دارند، به طور استاندارد طوری نگارش میشوند که خواننده با خواندن آن متوجه تبلیغاتی بودن آن نمیشود.

 

مطالعه بیشتر : رپورتاژ اگهی چیست

 

مزایای رپورتاژ اگهی

رپورتاژ رایگان

در دنیای سئوی امروزه که بک لینک ها از اهمیت بالایی در تعیین جایگاه یک سایت در موتور های جست و جو حرف اول را میزنند و همچنین با توجه به تمرکز الگوریتم های گوگل به موضوع بک لینک ها و هوشمند شدن این الگوریتم ها در جهت کشف بک لینک های اسپم و تبلیغاتی، گرایش وب مستران و سئو کاران به رپورتاژ آگهی ها بیشتر از قبل شده است. رپورتاژ خبری در کنار تاثیرات مستقیم و مثبت بر سئوی سایت شما، در زمینه های جذب ترافیک و برند سازی نیز میتواند به عنوان یک ابزار قدرتمند به کار گرفته شود. ما در ادامه به شما فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی رایگان را آموزش خواهیم داد.

 

 

فرآیند انتشار رپورتاژ آگهی رایگان

شما میتوانید با طی کردن چند فرآیند ساده در لینکیار اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی رایگان با کیفیت کنید.

 

مزایای انتشار رپورتاژ آگهی رایگان در لینکیار

سرویس انتشار رپورتاژ آگهی رایگان لینکیار به منظور معرفی کسب و کار های نوپا در کنار آزمایش تاثیر رپورتاژ اگهی در مبحث برند سازی و رشد و ارتقا سئو سایت راه اندازی شده و با توجه به اعتبار دامنه و صحفات و میزان بازدید های بالا و همچنین تعداد کاربران بالای لینکیار، به شما این فرصت را میدهد تا کسب و کار و محصول و خدمات خود را به صورت رایگان در معرض دید هزاران کاربر لینکیار قرار دهید. از جمله مزایای این سرویس میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

  • مشاوره رایگان در راستای رعایت قواعد رپورتاژ آگهی.
  • ارسال اعلان متناظر برای کاربران لینکیار.
  • رشد سریع مقاله در نتایج موتور های جست و جو با توجه به میزان اعتبار دامنه لینکیار.

 

مرحله اول : ثبت نام در لینکیار

اولین قدم در ثبت رپورتاژ شما، ثبت نام در پلتفرم لینکیار خواهد بود، شما با ثبت نام در لنیکیار و تکمیل اطلاعات پروفایل خود میتوانید به جز ثبت رپورتاژ آگهی رایگان در دیگر مزایای این سیستم برخوردار شوید.

  • شما میتوانید علاوه بره ثبت نام و استفاده از پنل لینکیار، از لینک زیر نیز بدون ثبت نام اقدام به انتشار رپورتاژ آگهی رایگان خود در لینکیار کنید : کلیک کنید

 

مرحله دوم : نوشتن متن خبر و رپورتاژ

بعد از ثبت نام در لینکیار و دسترسی به پنل کاربری، شما میتوانید با انتخاب منوی انتشار رپورتاژ با ابزار ادیتوری که لینکیار در اختیار شما قرار میدهد، فرم (انتخاب عنوان، درج متن رپورتاژ و...) را کامل کرده و با ذخیره و ارسال متن خبری خود را در حالت پیش نویس قرار دهید.

 

 

 

 

مرحله سوم : انتشار خبر

رپورتاژ آگهی رایگان شما در صف انتشار قرار میگیرد و سپس با تایید کارشناسان لینکیار(و در صورت لزوم اصلاحات) خبر شما در پایگاه خبری لینکیار منتشر خواهد شد.

 

نکته : به این موضوع توجه کنید که واقعا تفاوتی نمیکند که انتشار رپورتاژ آگهی رایگان باشد یا نه، در هر صورت شما باید از یک متن خبری خوب و قوی برای رپورتاژ خود استفاده کنید. در این قسمت چند نکته را متذکر میشویم که حتما در هنگام نوشتن متن رپورتاژ آگهی رایگان خود به آن توجه کنید :

  • متن رپورتاژ شما نباید به طور مستقیم تبلیغاتی باشد، و باید از جذابیت کافی برای مخاطب برخوردار باشد.
  • در متن رپورتاژ خود از تیتر های جذاب استفاده کنید.
  • از تصاویر اختصاصی و جذار در رپورتاژ خود استفاده کنید.
  • اگر قصد انتشار رپورتاژ را در چند سایت مختلف دارید، برای هر سایت از یک متن مجزا استفاده کنید.

 

نظرات

image
رضا
16:01 , 16 خرداد 99

سلام و عرض ادب. ممنون از سایت خوبتون. در این مقاله که نحوه انتشار رپورتاژ اگهی رایگان را توضیح داده اید. چگونه میتوانم این کار را انجام دهم؟

image
سعید
15:43 , 25 خرداد 99

از کدوم قسمت میتونم رپورتاژ رایگان درج کنم؟

image
ساناز
00:11 , 17 تیر 99

ابن رپورتاژ رایگان که ما می‌نویسم در کدام قسمت منتشر میشه؟

image
حسین
19:29 , 09 مرداد 99

من الان سفارش رپورتاژ آگهی رو دادم که به صورت رایگان منتشر کنید، از کجا باید این پیگیری کنم که منتشر شده؟

image
itt
15:04 , 27 فروردین 00

من درخواست رپورتاژ رایگان دادم، و لینک پیامک شده برای من، از یک سایت با نام خبرگزاری نیلگون بود. چرا؟

image
Sobhan
22:22 , 17 شهریور 00

خوش حال میشم به مدت محدود در بلاک سایتم براتون رپرتاژ رایگان بزارم.da۱۰ است و در خیلی از کلمات کلیدی در صفحه اول گوگل هستم فقط دیگه محتوای فنی کم اوردم اینطوری مسخوام تولی صفحه داشته باشم.فقط و فقط رپورتاژ فنی و تخصصی.سایت نیل زاگرس البرز

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان