دانش نامه لینک‌یار
قیمت رپورتاژ اگهی
  امتیاز 4.80 از 5 توسط 5 نفر

قیمت رپورتاژ اگهی چگونه تعیین میشود؟

سرفصل‌ها

امروزه تاثیر انتشار رپورتاژ اگهی بر هیچ یک از مدیران کسب و کار های آنلاین و وب مستران پوشیده نیست، از طرفی مبحث برند سازی و معرفی شدن توسط سایت ها و کسب و کار های بزرگ و از طرفی بک لینک های موثر و قوی در رپورتاژ ها، باعث شده که امروزه بیش از گذشته صاحبان کسب و کار ها و مشاغل آنلاین به خرید رپورتاژ اگهی رو آوردند.

با توجه به اینکه امروزه بسیاری از وب سایت ها با هدف انتشار رپورتاژ اگهی و فروش بک لینک شروع به فعالیت میکنند و بسیاری از سایت های خبری بزرگ و... مدعی بر فروش رپورتاژ اگهی هستند، از مهم ترین دغدغه های مدیران و وب مستران برای انتخاب یک سایت جهت انتشار رپورتاژ اگهی خود، قیمت آن رپورتاژ است. از سویی برای انها مهم است که میزان اثر بخشی یک رپورتاژ نسبت به قیمت آن در مقایسه با یک سایت دیگر به چه صورت است؟ ما در ادامه به این سوال ها پاسخ خواهیم داد. با ما همراه باشید.

 

ملاک های تعیین کننده قیمت رپورتاژ اگهی

قیمت رپورتاژ خبری

متاسفانه نه در ایران ما و نه در هیچ کشور دیگری، قیمت رپورتاژ اگهی را هیچ نهاد و یا سازمان خاصی انجام نمیدهد، و هر وب سایت با توجه به معیار ها و ملاک های شخصی خود قیمت پکیج های رپورتاژ خود را تعیین میکند. اما اگر بخواهیم به این سوال از دید کارشناسی پاسخ دهیم، باید بگوییم که ابزار ها و ملاک های مشخصی برای سنجش و مقایسه وب سایت ها وجود دارند که شما با استفاده از آنها میتوانید چند وب سایت را به لحاظ کیفیت با یکدیگر مقایسه کنید که ما در ادامه به معرفی هر یک از این ابزار ها میپردازیم :

 

فاکتور های اصلی در انتشار رپورتاژ اگهی

قیمت رپورتاژ آگهی

دو فاکتور اصلی در انتشار رپورتاژ( به جز متن رپورتاژ) زمان و رسانه مبدا رپورتاژ است. ما در این مقاله به زمان انتشار رپورتاژ نمیپردازیم و به آن در مقاله ای دیگر به طور مفصل خواهیم پرداخت. اما رسانه انتشار، از مهم ترین فاکتور های رسانه انتشار رپورتاژ، اعتبار آن رسانه است. شما فرض کنید که قصد خرید یک ماشین را دارید، یقینا پیشنهادات و گفته های یک فروشنده و یا مکانیک خودرو برای شما به پیشنهادات یک فرد عادی و یک قصاب ارجحیت خواهید داد. همین قضیه در رسانه ای که قصد انتشار رپورتاژ را در آن دارید صادق است. هر چقدر یک رسانه معتبر تر باشد، تاثیر آن رپورتاژ در خواننده آن بیشتر خواهد بود.

این اعتبار را میتوان در کنار برند و نام آن رسانه با ابزار های مختلفی مانند اعتبار دامنه و اعتبار صفحه و تعداد ایندکس و رتبه الکسا و... سنجید.
پس اعتبار یک رسانه را میتوان اصلی ترین عامل تعیین کننده قیمت رپورتاژ آگهی در آن رسانه دانست.

 

جا در جا پای برند های معتبر بگذارید

یکی دیگر از فاکتور هایی که شما میتوانید با آن رسانه مورد نظر و با کیفیت خود را جهت انتشار رپورتاژ آگهی پیدا کنید، پایش کار برند های معتبر است. توجه به این موضوع که رسانه های مختلف هر یک در روز چه رپورتاژ هایی را از چه برند ها و سایت هایی منتشر میکنند، میتواند ملاکی برای اعتماد شما به آن رسانه باشد.

 

موضوعیت رسانه با کسب و کار شما

یکی از مهم ترین المان هایی که در هنگام انتخاب رسانه برای انتشار رپورتاژ اگهی خود باید به آن توجه کنید، موضوعیت و هم موضوع بودن آن وب سایت با موضوع فعالیت وب سایت شماست. هر قدر این موضوعیت به هم نزدیک تر باشد، احتمال تبدیل مخاطب و جذب کار و افزایش فروش از طریق رپورتاژ برای شما بالاتر خواهد بود(البته باید در نظر بگیرید که همانگونه که در مقاله نحوه نوشتن رپورتاژ اگهی توضیح دادیم، بعضی از رپورتاژ ها هستند که با استراتژی خرید بک لینک طبیعی از سایت های معتبر  اقدام به انتشار رپورتاژ میکنند، که این نوع رپورتاژ ها از این قاعده مستثنا هستند.)

 

تعداد بازدید یک سایت، عامل تاثیر گذار در قیمت رپورتاژ آگهی

آمار سایت از عوامل تعیین کننده قیمت رپورتاژ اگهی

یکی از فاکتور هایی که خود رسانه ها با توجه به آن قیمت انتشار رپورتاژ آگهی در سایت خود را تعیین میکنند، میزان ترافیک سایت(ربته الکسا و اعتبار دامنه و پیج و...) است. منطق است که هرقدر یک رسانه ترافیک و بازدید بیشتری داشته باشد، احتمال دیده شدن و به طبع ان تبدیل شدن آن به مشتری برای شمایی که قصد انتشار رپورتاژ اگهی را دارید بیشتر خواهد شد.

 

یک روش کاربردی :

خیلی از وب سایت ها هستند که با روش های مختلف اما غیر اصولی دست به بالا بردن اعتبار سایت خود و یا افزایش رتبه الکسای خود به صورت فیک و غیر واقعی میزنند. یکی از روش هایی که در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم تا با استفاده از ان بتوانید میزان اعتبار و قدمت یک سایت را از دید موتور جست و جوی گوگل ببینید، تعداد صفحات ایندکس شده رسانه مورد نظر است.
تعدادصفحات ایندکس شده از یک سایت نشانه میزان فعالیت آن سایت است که خود این میتواند یکی از معیار های مهم تعیین کننده قیمت رپورتاژ اگهی یک رسانه باشد.

برای فهمیدن تعداد صفحات ایندکس شده از یک سایت کافیست از فرمول زیر استفاده کنید :

 site: domainname

تعداد ایندکس سایت، عامل تاثیر گذار در قیمت رپورتاژ

اگر شما در موتور جست و جوگر گوگل قبل از نام سایت site:  را وارد کنید، گوگل یک عدد تحت عنوان Result  به شما خواهد داد که این عدد معیاری برای اعتبار و میزان فعال بودن یک وب سایت است.

 

قیمت رپورتاژ اگهی های سایت های لینکیار به چه صورت تعیین میشود؟

بسیاری از کاربران ما این سوال را از ما دارند که آیا سایت هایی که در پلتفرم لینکیار ثبت نام کرده اند از فرمول خاصی برای قیمت گذاری رپورتاژ های خود استفاده میکنند؟ آیا نظار خاص بر این قیمت ها وجود دارد؟

در پاسخ به این دست از عزیزان باید عرض کنیم که تمامی سایت های فروشنده رپورتاژ در لینکیار، با مشاوره مشاورین لینکیار برای بالا بردن فروش خود قیمت گذاری میشوند و از سویی پلتفرم هوشمند لنیکیار با استفاده از وب سرویس ابزارهایی که به شما معرفی شد، این امکان را میدهد که تنها با استفاده از این پلتفرم تمامی سایت ها رو با یکدیگر مقایسه کنید.

از طرفی با توجه به سیاست دسته بندی سایت ها در لنیکیار، این امکان به شما داده شده است که با فیلتر کردن سایت ها با توجه به موضوع مورد نظر خود، سایت های با کیفیت هم موضوع با فعالیت خود را به راحتی پیدا کنید.

نظرات

image
REAZA
12:10 , 25 مرداد 99

من یک سایت دارم با مشخصات زیر : اعتبار دامنه 21 الکسای 3178 و حدودا 1500 تا ورودی گوگل در روز دارم. قیمت رپورتاژ برای این سایت رو چقدر بذارم منطقیه؟

image
محمد
10:36 , 04 تیر 00

با توجه به مقایسه ای که بین سایت های پلتفرم شما با سایر سایت ها داشتم رنج قیمت سایت های میان رده شما مناسب تر از سایر همکاراتون هستش در عین حال قیمت بعضی از سایت های رده بالا یه مقدار بیشتره که اگه اونم اوکی شه عاالیه

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان