دانش نامه لینک‌یار
بهترین روش های خرید بک لینک
  امتیاز 4.86 از 5 توسط 7 نفر

بهترین راه های خرید بک لینک

سرفصل‌ها

 

آیا لینک بخریم؟ بهترین راه های خرید بک لینک چیست؟   آیا خرید بک لینک مفید است؟آیا با خرید بک لینک پنالتی می شویم؟از کجا بک لینک بخریم؟ بهترین راه خرید بک لینک چیست؟ چه نوع بک لینکی را بخریم؟هزینه بک لینک چقدر است؟بک لینک ارزان قیمت خوب است؟ چه زمانی برای سایتمان بک لینک بخریم؟ این سوالات و سوالاتی از قبیل این چیزیست که ذهن بسیاری از وب مستران را در فرآیند لینک سازی به خود مشوغول میکند.

در ادامه با به تمامی سوالات بطور کامل پاسخگو بوده و شما را در خرید بک لینک مناسب کمک خواهیم کرد.

 

بهریتن راه خرید بک لینک

 

در ابتدا یک توضیح مختصر در مورد بک لینک بدهیم. بک لینک به زبان ساده یعنی لینک دادن سایت های معتبر به شما که منجر به آوردن ترافیک به سایت شما می شود. برای مثال وقتی یک پزشک معتبر و مشهور به شما پزشک دیگری را معرفی می کند یعنی از اعتبار خودش برای پزشک دیگر استفاده کرده است و ما با شناختی که از پزشک معتبرمان داریم نزد پزشک معرفی شده می رویم. سازوکار بک لینک ها هم این گونه اند. وقتی شما از سایت معتبری بک لینک دریافت می کنید در واقع از اعتبار آن سایت استفاده کرده اید و هرچه اعتبارش یا همان دامین اتوریتی بالاتری داشته باشد بک لینک آن با ارزش تر خواهد بود.

 

بهترین راه خرید بک لینک به صورت کاملا طبیعی و بدون واسطه از فروشندگان در بنگاه خرید و فروش بک لینک لینک‌یار : ثبت نام

 

بک لینک های فالو و نوفالو

در ادامه مثال بالا وقتی که پزشک مشهور دیگری را معرفی می کند و اطمینان از خوب بودن آن را می دهد دقیقا همان بک لینک های فالو می باشد که برای سایتمان بسیار با ارزش هستند. بک لینک نوفالو ارزش آن چنانی ندارد و تنها برای سایتمان ترافیک می آورد البته این نو بک لینک سازی برای طبیعی نشان دادن بک لینک ها به گوگل نیاز است. این نوع بک لینک مثل این می ماند که پزشک معتمدمان پزشک دیگری را معرفی کند ولی تضمینی برای خوب یا بد بودن آن نداشته باشد و تنها معرفی آن می باشد.

 

بهترین راه خرید بک لینک

روش های خرید بک لینک

انواع مختلفی از بک لینک ها وجود دارد که ما در این مقاله به سه دسته رایج تر آن می پردازیم:

1-خرید بک لینک از طریق بنر های تبلیغاتی در سایت های پربیننده

این نوع از بک لینک بصورت بنری در سایت های پر باز دید قرار داده می شود و با کلیک بر روی آن مخاطب به سایت شما منتقل می شود. بدی این نوع از خرید بک لینک نداشتن کلمه کلیدی است. این روش هزینه نسبتا بالایی داشته پس حتی الامکان سعی کنید از نو فالو آن تهیه کنید.

 

2-خرید بک لینک متنی

این نوع از بک لینک ها بصورت متنی و کلمه کلیدی می باشد. این روش نسبت به روش بنر تبلیغاتی هزینه پایین تری داشته ولی این نوع از بک لینک ها باید فالو باشند که ارزش داشته باشد. مشکل اساسی این نوع بک لینک ها قرار گرفتن لینک شما در مزرعه های لینک می باشد چون تعداد لینک زیادی از آن صفحه سایت به سایت های دیگر لینک داده شده است و بخاطر مزرعه لینک بودن از ارزش پایینی برخوردارن که ارزش آنچنانی ندارد.

 

بیشتر بخوانید : لینک سازی طبیعی

 

3-خرید بک لینک ریپورتاژ آگهی

نوع دیگری از بک لینک ها که می توانیم خریداری کنید بک لینک از طریق ریپورتاژ آگهی است که به کلمه کلیدی داده می شود و به گونه ای است که در یک سایت یک صفحه ایجاد می شود و این نوع بک لینک دائمی است و نیاز به تمدید ندارد ولی بدی آن قرار نگرفتن در سایت های پربازدید است که متاسفانه ورودی برای سایت ما نسبت به دو روش قبلی ندارد ولی فیدبک آن بسیار با ارزش بوده و هزینه بیشتری نسبت به دو روش قبلی دارد.

همیشه سعی کنید بک لینکی که خریداری یا می خود می سازید از سایت های مرتبط و همکار باشد.

همیشه پس از خرید بک لینک آن را چک کنید که تاثیری برای سایت شما داشته است یا خیر. یکی از روش های ساده این کار استفاده از کنسول وب مستر گوگل می باشد. از طریق این ابزار می توانید تمامی بک لینک های خود را مشاهده کرده و ببینید که از چه سایت و دامنه هایی به سایت شما لینک داده شده است.

 

جمع بندی

بدون شک بک لینک یکی از مهم ترین فاکتور های کلیدی گوگل می باشد که برای اینکه سایت خود را به رتبه های بالای گوگل بیاورید نیاز به داشتن بک لینک دارید. همانطور که قبلا گفته شد باید در خرید بک لینک بسیار دقت نمود چرا که هر کاری اصول و قواعد خود را دارد.

اگر شما وقت بک لینک سازی برای سایت خود را ندارد باید از فروشندگان معتبر خریداری نمایید. هرچند که خرید بک لینک از منظر گوگل تخلف محسوب می شود ولی برای گرفتن رتبه یک فاکتور مهم بوده و باید بهترین راه خرید بک لینک را پیدا کرده و خریداری نمایید.

 

نظرات

image
seral
22:02 , 26 مرداد 99

چطور میشه قیمت بک لینک ها رو باهم مقایسه کرد؟ این که یک بک لینک چقدر ارزش داره رو از کجا میشه فهمید؟

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان