رپورتاژ دانشگاهی چیست؟

یکی از روش‌های لینک‌سازی طبیعی و موثر، کسب بک‌لینک از وبسایت‌های دانشگاهی است. این نوع رپورتاژها که تحت عنوان رپورتاژهای Edu نیز در فضای وب و سئو شناخته می‌شوند دارای بک‌لینک‌های ارزشمندی هستند که به دلیل ارزش بالایی که از دید موتور های جست و جو دارند، می‌توانند بهترین گزینه برای مراحل مختلف لینک سازی شما در نظر گرفته شوند.

  • درج رپورتاژ در صفحات ارزشمند سایت های دانشگاهی
  • افزایش رتبه کلمات کلیدی به دلیل محبوبیت بالای سایت های دانشگاهی

پکیج برنزی

1500000 تومان

500,000 تومان

  • 3 رپورتاژ دانشگاهی

لیست سایت ها : instructure.com- spoj.com- csisafety.com.au-

پکیج نقره ای

2500000 تومان

750,000 تومان

  • 5 رپورتاژ دانشگاهی

لیست سایت ها : instructure.com- spoj.com- csisafety.com.au- macnet.ca- qworld.net-

پکیج طلایی

4500000 تومان

1,200,000 تومان

  • 9 رپورتاژ دانشگاهی

لیست سایت ها : instructure.com- spoj.com- csisafety.com.au- macnet.ca- qworld.net- medfamudec.cl- vegaintegrity.no- oi-zemi.com- edu.ntf.ru-

آیا وبسایت‌ها دانشگاهی از منظر گوگل مورد تایید و اعتبار هستند؟

  • وب سایت های دانشگاهی عموما به دلیل انتشار محتوای ارزشمند یکی از مراکز مورد تاییدی هستند که اتفاقا به واسطه جایگاه و پتانسیلی که دارند، بازدیدکنندگان و کاربران بسیاری دارند. لذا می‌توان گفت این نوع از سایت‌ها از اعتبار بالایی نیز از منظر استاندارهای سئو بخصوص در بحث تعداد کاربران و تعامل با مخاطب برخوردارند. نکته مثبت دیگری که در رپورتاژ های edu وجود دارد این است که شما می‌توانید از این اعتبار استفاده کرده و برای ارتقا رتبه سایتتان از این امکان بهره ببرید. عموما سئوکاران در مواجهه با کلمات کلیدی که پررقابت هستند از این نوع رپورتاژ و بک‌لینک استفاده می‌کنند تا بتوانند بهترین بازرخورد را دریافت کنند.

بک‌لینک دانشگاهی Edu یک بک لینک فالوست!

بک لینک های درج شده در رپورتاژ های edu edu از نوع فالو بوده و بر خلاف بک لینک های کامنتی دانشگاهی و یا دیگر نوع لینک های سایت های دانشگاهی، این نوع لینک های رپورتاژ از نوع فالو بوده و تاثیر گذاری به سزایی در ارتقا رتبه سایت شما خواهد داشت.

سرویس های بک لینک

محبوب ترین سرویس های خرید بک لینک لینکیار

سوالات متداول

در این بخش از مقاله به ذکر نکاتی پرداخته می‌شود که بهتر است در نگارش و تدوین رپورتاژ دانشگاهی در نظر بگیرید و از آن‌ها در متن رپورتاژ خود بهره ببرید. اولین نکته‌ای که باید در نگارش و تولید متن رپورتاژ دانشگاهی در نظر داشته باشید حجم محتواست. سعی کنید مقاله شما بالغ بر 700-800 کلمه را در بر بگیرد. نکته بعدی که باید به آن توجه نمایید بهره گیری از کلمات کلیدی هم خانواده در بخش‌های مختلف متن رپورتاژ. نکته سوم برگرفته از تجربیات اشخاصی است که سابقه انتشار رپورتاژ Edu دارند. به گفته این افراد از آنجایی که رپورتاژ دانشگاهی به عنوان یک مقاله بین‌المللی شناخته میشود لذا بهتر است که محتوایی با زبان انگلیسی نیز در متن خود بگنجانید.
با مطالعه قسمت‌های قبل تا حدودی با مزایایی که رپورتاژهای دانشگاهی برای وبسایت‌ها و کسب‌وکارها دارد، آشنا شدید. اما اگر بخواهیم به طور کلی به این پرسش که مزایایی که رپورتاژ دانشگاهی به همراه دارد چیست؟ پاسخ داد باید گفت از آنجایی که وبسایت‌های دانشگاهی وبسایت‌هایی معتبر با بازدید‌های بالا هستند لذا شما با کسب بک‌لینک از این سایت‌ها، در کلمه کلیدی مد نظرتان ارتقا رتبه ملموسی خواهید داشت. آورده دیگری که بک‌لینک‌های دانشگاهی دارند، مرتبط به دامین و پیج آتوریتی است. در واقع با توجه به فالو بودن بک‌لینک‌ها و بحث افزایش آتوریتی سایت (PA و DA) نیز تغیرات قابل توجهی را خواهید دید. و می‌توان در اینجا به بحث کاهش رتبه اسپم اسکور نیز اشاره کرد که نتیجه همین خصوصیات بک‌لینک دانشگاهی است. از طرف دیگر وقتی جایگاه شما در معیار مختلف گوگل بهبود پیدا کند ، قطعا یک گام هم در راستای جلب اعتماد گوگل برداشته‌اید.

مشاوره رایگان