دانش نامه لینک‌یار
بک لینک اتوماتیک چیست
  امتیاز 4.90 از 5 توسط 5 نفر

بک لینک اتوماتیک چیست؟

سرفصل‌ها

بک لینک اتوماتیک یا بک لینک خودکار چیست؟

 

همان طور که میدانید بک لینک ها یکی از فاکتورهای اصلی سئوی وب‌سایت‌ها هستند به‌طوری‌که موتورهای جستجو ازجمله گوگل اعتبار یک وب‌سایت را با توجه به تعداد و کیفیت بک لینک‌های آن اندازه‌گیری می‌کند. خوب است که بدانید گوگل و سایر موتورهای جستجو از یک قانون در این زمینه استفاده می‌کنند، هرچه منابع بیشتری به سایت ارجاع داده شود، این سایت مفیدتر و جالب‌تر خواهد بود و درنهایت باعث بهبود رتبه‌بندی در موتور جستجو می‌شود.

اما آیا این بدان معنی است که فقط با داشتن بک لینک‌های مختلف میتوان به موفقیت دست پیدا کرد؟ جواب قطعاً خیر خواهد بود. عوامل بسیار زیادی در رتبه‌بندی یک سایت نقش دارند ازجمله؛ کیفیت و منحصربه‌فرد بودن محتوا، کاربری سایت، ارتباط صفحات به موتور جستجو و... اما بک لینک‌ها نقش بسیار پررنگ‌تری را در این زمینه ایفا می‌کنند.

 

بک لینک اتوماتیک چیست؟

لینک سازی اتوماتیک یا خودکار

تبادل لینک یا همان بک لینک به دو صورت انجام می‌گیرد، دستی و اتوماتیک. درروش بک لینک دستی، طرفین یا وب‌سایت‌هایی که می‌خواهند با یکدیگر تبادل لینک انجام دهند لینک‌های یکدیگر را به‌صورت دوطرفه یا چند طرفه در سایت و وبلاگ خود قرار می‌دهند( یا مواردی مانند : خرید بک لینک - خرید رپورتاژ و... از این روش هستند). در روش بک لینک اتوماتیک، اسکریپت تبادل لینک وجود دارد که این کار را معمولاً بدون دخالت صاحبان وب‌سایت انجام می‌دهد. - خرید بک لینک اتوماتیک 

 

بهترین راه خرید بک لینک به صورت کاملا طبیعی و بدون واسطه از فروشندگان در بنگاه خرید و فروش بک لینک لینک‌یار : ثبت نام

 

صرف‌نظر از ,suj یا نوع وب‌سایت شما، لازم است که همیشه استراتژی‌های مناسب سئو را برای سایت خود در پیش گیرید. یکی از این استراتژی‌های مهم و خوب داشتن بک لینک‌های معتبر است که باعث می‌شود ساعت شما در رتبه‌بندی‌ها نتایج خوبی بگیرد و به‌سرعت هم توسط گوگل ایندکس شود. بک لینک‌های دستی زمان زیادی را برای ایجاد از شما می‌گیرند ولی بک لینک‌های اتوماتیک که عموماً توسط ابزارهای آنلاین ساخته و بیشتر رایگآن‌هم هستند به‌سرعت ایجاد می‌شوند.

همان‌طور که میدانید برای دستیابی به این‌گونه بک لینک‌های اتوماتیک می‌توانید از خدمات پولی استفاده کنید که این کار بشدت توسط گوگل منع شده است و در صورت مشاهده و اطلاع گوگل وب‌سایت شما با جریمه‌های سنگینی روبرو خواهد شد. در ادامه این مطلب قصد داریم شمارا با چندین سایت ساخت بک لینک اتوماتیک آشنا کنیم تا بتوانید رتبه سایت خود را بهبود ببخشید.

ابزار های لینک سازی خودکار

 

  1.  SyndWire

به‌عنوان یک ابزار سندیکا، این سایت یکی از بهترین انتخاب‌های شما  برای لینک سازی اتوماتیک میتواند باشد. با استفاده از این سرویس می‌توانید به‌طور هم‌زمان در 64 شبکهٔ اجتماعی منحصربه‌فرد پست ارسال کنید. از ویژگی‌های این سرویس می‌توان به بازاریابی محتوایی، بازاریابی ویدئویی و بازاریابی رسانه‌ای اشاره کرد که برای سئوی ویدیوهای شما بسیار کاربردی و مناسب است. ابزارهای بازاریابی ویدئویی این امکان را به شما می‌دهند که با تعبیه بک لینک‌های مختلف در گوگل و سایر موتورهای جستجو رتبه بالاتری را کسب کنید.

 

 

 

 

             2. Backlinker

با یک مثال اگر بخواهیم این ابزار را توصیف کنیم این‌گونه می‌شود که روند ساخت بک لینک به‌راحتی آب خوردن است. این ابزار که پیشنهادشده متخصصان سئو است به سایت‌های دارای اعتبار لینک می‌دهد که این امر باعث می‌شود توسط گوگل باعث بهبود رتبه سایت شما می‌شود.

یکی دیگر از ویژگی‌های رایگان این ابزار این است که متا تگ هر سایتی را می‌تواند برای شما استخراج کند.

 

 

             3. Backlink maker

در مقایسه با سایر ابزارهای بک لینک ساز این ابزار دارای یک ویژگی برجسته است که آن‌هم ایجاد حجم قابل‌توجهی بک لینک با ارزش است. روند ایجاد بک لینک طی چند ثانیه انجام می‌گیرد و پس از چند روز می‌توانید نتایج آن را در رتبه سایت خود مشاهده کنید.

 

              4. Bulk link

از ویژگی‌های قابل‌توجه این ابزار می‌شود به سرویس پینگ اشاره کرد.

 

              5. Search engine Reports

از این ابزار تولید بک لینک می‌توانید برای بهبود رتبه خود در موتورهای جستجو استفاده کنید. با طی یک فرایند بسیار ساده شما می‌توانید خود را بیشتر نمایان کنید که باعث می‌شود در رتبه‌های بالاتر دیده شوید، ازآنجاکه سایر سایت‌ها محبوبت شمارا تأیید می‌کنند گوگل سیگنال‌هایی از سایت شما مبنی بر اینکه محتوای باارزشی دارید دریافت خواهد کرد همین امر باعث می‌شود ایندکس سازی معتبر و باارزش شود.

 

 

              6. Instant Backlink Builder

ابزار معتبر و پیشنهادشده Official Web Submission که یک ابزار رایگان برای بک لینک سازی است. البته استفاده از این ابزار برای همه ممکن است ولی اگر وبمستر کار هستید کار کردن با این ابزار برای شما راحت‌تر است، کارکرد این ابزار به این صورت است که بک لینک‌هایی باکیفیت خوب را برای شما تولید می‌کند تا باعث بهبود رتبه سایت شما گردد.

 

             7.Ontolt

یک ابزار سازنده بک لینک که تقریباً هیچ شباهتی در جستجوی لینک‌ها ندارد. و علت آن‌هم این است که باید مراحل اصلی باید خاص باشند زیرا کلمات کلیدی عمومی نتایج گسترده‌تری به شما بدهند که این داده‌ها باید بهینه‌سازی شوند که این ابزار این کار را برای شما انجام می‌دهد.

 

 

        8. index king

در این ابزار شما با حدود بیش از 15 هزار بک لینک رایگان روبرو هستید که از طریق URL های متعدد ارسال کنید.

 

 

        9. IMT

            این ابزار چیزی حدود 1200 بک لینک برای وب‌سایت شما آماده می‌کند.

 

 

          10. SEO Unity

این ابزار به‌طور خودکار وب‌سایت شمارا به بیش از 500 سایت مختلف ارسال می‌کند و وضعیت هر بک لینک را به شما نمایش می‌دهد.

 

          11. Check My Link

این ابزار که جز افزونه‌های مرورگر کروم به‌حساب می‌آید یکی از ساده‌ترین ابزارها درزمینهٔ شناسایی و ساخت بک لینک است. یکی از ویژگی‌های مثبت این افزونه این است که بک لینک‌های باکیفیت برای شما ایجاد می‌کند و لینک‌های شکسته دیگر وب‌سایت‌ها را به شما نشان می‌دهد.

 

 

         12. Linkbird

این ابزار نه‌تنها برای بک لینک سازی مناسب است بلکه دستیار سئوی شما هم محسوب می‌شود که می‌توانید از آن برای مقاصد زیر کمک بگیرید:

  • بررسی بک لینک‌های شما و اعتبار آن‌ها
  • بررسی رتبهٔ شما در موتورهای جستجو
  • پیدا کردن کلمات کلیدی
  • شناسایی وب‌سایت‌های دارای لینک‌های ورودی باکیفیت

 

در ابتدا ساختن بک لینک فرایندی ساده بود، بدون هیچ فراوانی رقابت آنلاین می‌توانستید با یک وب‌سایت و لینک معمولی به صدها سایت لینک بدهید و خیلی سریع در صفحه اول و رتبه اول دیده شوید که همین امر باعث شد مردم یک شبه هزاران لینک به سایت‌های خود اضافه کنند البته هم باعث شد در رتبه‌های اول ظاهر شوند اما در مدت‌زمان کوتاه کاهش قابل‌توجهی در رتبه‌بندی مشاهده شد و باعث شد سایت اعتبار خود را از دست بدهد دلیل اصلی آن‌هم این بود که بسیار از این لینک‌ها به سایت‌های بی‌فایده ارجاع داده‌شده بودند.

با معرفی و آپدیت الگوریتم‌های مختلف گوگل این شرایط به‌طورکلی تغییر کرد و بک لینک سازی به روش‌های غیرمعقول قدیمی کاملاً منسوخ شد. با یک استراتژی درست و مناسب می‌توانید از شرایط بک لینک سازی به نحو احسنت برای وب‌سایت خود استفاده کرده تا هم خطر جریمه شدن از سوی گوگل کاهش یابد و هم‌رتبه سایت شما بهبود پیدا کند.

 

نظرات

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان