دانش نامه لینک‌یار
تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کارها
  امتیاز 4.80 از 5 توسط 5 نفر

تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار ها

سرفصل‌ها

شاید تا به حال بسیار در رسانه های معتبری چون تلوزیون و مجلات اینترنتی و... شنیده ایم که در قالب یک گزارش و یا یک خبر به توضیح یک محصول و یا یک خدمت خاصی اشاره میکنند. این نوع اخبار در واقع یک نوع تبلیغات هوشمند و برنامه ریزی شده ای است که در دنیای امروز تبلیغات دیجیتال، به آن رپورتاژ آگهی گفته میشود.

اگر بگوییم که انتشار رپورتاژ آگهی در سایت ها و مراجع معتبر خبری تاثیر گذارترین روش تبلیغات در دنیای دیجیتال امروز است، اغراق نکرده ایم.

در این مقاله قصد داریم به تاثیر شگرف خرید رپورتاژ آگهی بر برند سازی، موفقیت کسب و کار و سئوی یک سایت بپردازیم.

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئوی یک سایت :

تاثیر رپورتاژ در سئوی سایت

همانطور که میدانید لینک سازی یکی از اصلی ترین فاکتور های موتور های جست و جویی مثل گوگل برای ارتقا جایگاه یک وب سایت به شمار میرود، اگر لینک سازی به درستی و مطابق با الگوریتم های گوگل صورت گیرد، میتواند تاثیر به سزایی را در سئوی سایت شما و به طبع آن ارتقا رتبه در کلمه کلیدی مورد نظرر را برای شما به ارمغان بیاورد. لینک سازی در رپورتاژ اگهی یکی از استاندارد ترین و اصولی ترین روش های لینک سازی از دید گوگل است.
همانطور که میدانید در دنیای سئو ودیجیتال مارکتینگ  روش های مختلفی برای بک لینک سازی و خرید بک لینک وجود دارد که به دلیل ماندگاری بک لینک های رپورتاژ اگهی نسبت به خرید بک لینک به طور مستقیم و یا تبلیغات بنری، ارزش بیشتر و با ثبات تری را برای شما خواهد داشت.

 

تاثیر رپورتاژ آگهی  در برند سازی :

تاثیر رپورتاژ در برند سازی کسب و کار

انتشار رپورتاژ آگهی یکی پرکاربردین ابزار هایی است که امروزه بسیاری از کسب و کار های بزرگ دنیا در امر برندسازی از آن بهره میبرند. در این نوع تبلیغات، به دلیل خبری بودن تبلیغ و ماهیت گزارشی بودن آن معمولا حس اعتماد در مخاطبان در هنگام مطالعه متن بالا تر بوده و همچنین در فراگیری این نوع اخبار جبهه گیری کمتری رخ میدهد.

یک نکته حائز اهمیت در انتشار رپورتاژ خبری در مبحث برند سازی این است که باید دقت کنید که تبلیغات به صورت کاملا غیر مستقیم و با تکیه بر نکات مثبت و برجسته شما صورت گیرد.

 

تاثیر رپورتاژ آگهی بر موفقیت کسب و کار ها :

همانطور که میدانید در دنیای امروز یکی از اصلی ترین فاکتور های موفقیت هر کسب و کاری، تبلیغات آن کسب و کار است. یک تبلیغ نادرست (تبلیغات اغراق آمیز، تبلیغات در رسانه های غیر رتبط و...)نه تنها کمکی به رشد کسب و کار شما نخواهد کرد، بلکه احتمال صدمه زدن به کسب و کار شما را در پی خواهد داشت. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های معتبر به دلیل ماهیت گزارش بودن و خبری بودن ان معمولا باعث برقراری ارتباط بین مخاطب و متن شده و حس اعتماد را به خواننده به خوبی منتقل میکند.

متن رپورتاژ آگهی معمولا در این مسیر طی میشود :  صحبت در باره نیاز های افراد، مشکلات رایج در این زمینه و روش های برطرف شدن این نیاز ها کرده و در مرحله پایانی که کاربر با متن ارتباط خوبی برقرار کرده است، محصول و یا خدمت شما را به عنوان یکی از راه حل های موجود معرفی میکند.

 

چرا خرید رپورتاژ آگهی و بک لینک از لینکیار ؟

پلتفرم لینکیار، یک پلتفرم کاملا هوشمند و اتوماتیک است که بستری را برای برقراری ارتباط بین صاحبان کسب و کار و مدیران وب سایت های معتبر ایران برقرار کرده تا سئو کاران و وبمستران بتوانند به راحتی و بدون واسطه از سایت های هم موضوع و مرتبط و با کیفیت مورد نظر خود اقدام به خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی کنند.

یکی از قابلیت های تعبیه شده ی پلتفرم لینکیار برای مدیران کسب و کار ها انتشار رپورتاژ آگهی رایگان برای کسب و کار ها است.

پلتفرم لینکیار در دو پنل مجزای نمایش دهندگان(پنل کسب درآمد از وب سایت : فروش بک لینک و فروش رپورتاژ آگهی) و پنل خریداران (خرید بک لینک و خرید رپورتاژ آگهی بدون واسطه) پیاده سازی شده است.

 

نظرات

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان