دانش نامه لینک‌یار
خرید رپورتاژ از زومیت
  امتیاز 4.83 از 5 توسط 6 نفر

خرید رپورتاژ از زومیت

سرفصل‌ها

زومیت را میتوان بزرگترین مجله اینترنتی در حوزه it و فناوری ارتباطات دانست. زومیت از سال 89 با انتشار مقالات در حوزه فناوری شروع به کار کرده و بعد از حدود 10 سال فعالیت، به یکی از وب سایت های معتبر مقایسه و بررسی قبل از خرید، منبع اخبار تکنولوژی تبدیل شده است.

 

رپورتاژ آگهی در زومیت

در ای قسمت قصد داریم به بررسی فنی و سئوی سایت زومیت و همچنین میزان ارزش رپورتاژ در این سایت نسبت به دیگر سایت ها و همچنین موضوعیت رپورتاژ برای دریافت حداکثر میزان اثر گذاری بپردازیم. همانطور که در دیگر مقالات لینکیار به آن اشاره کردیم، انتشار رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی چون : برند سازی، کسب بک لینک برای ارتقا رتبه در نتایج موتور های جست و جو، افزایش ترافیک سایت، اطلاع رسانی از محصول و یا خدمت و... منتشر میشود.

یکی از اصول مهم سئو در هنگام انتشار رپورتاژ اگهی در یک سایت با هدف کسب بک لینک و ارتقا رتبه در گوگل، این است که رپورتاژ در یک سایت هم موضوع با فیلد کاری شما منتشر شود. از این رو زومیت را میتوان یکی از بهترین سایت های حوزه فناوری برای معرفی کالا و یا خدمات حوزه IT خود پرداخته و یا اگر سایتی در این حوزه دارید که قصد دریافت بک لینک با کیفیت برای ارتقا رتبه دارید، زومیت یکی از بهترین سایت های فارسی زبان این حوزه است.

اعتماد به این سایت و رپورتاژ آگهی برند های معتبر در این سایت نشانگر میزان محبوبیت و میزان تاثیرگذاری این سایت در انتشار رپورتاژ آگهی هاست.

 

آدرس اینترنتی سایت زومیت zoomit.ir
اعتبار دامنه 49
رتبه الکسا 59

 

هزینه انتشار رپورتاژ خبری در زومیت

هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در سایت زومیت توسط لینکیار به عنوان نمایندگی رسمی فروش رپورتاژ اگهی سایت زومیت 1.750.000 تومان یعنی قیمت مستقیم خود سایت زومیت میباشد که این قیمت در مناسبت های خاص یا در صورت خرید به صورت گروهی شامل تخفیف نیز خواهد شد.

 

تعداد لینک های فالو در رپورتاژ سایت زومیت

در رپورتاژ آگهی که در وب سایت زومیت منتشر میکنید شما میتوانید تا 3 بک لینک به صورت فالو در متن رپورتاژ خود قرار دهید.

 

تعداد کلمات در رپورتاژ اگهی سات زومیت

زومیت هیچ محدودیتی را در طول تعداد کلمات کلیدی که برای انتشار رپورتاژ ها استفاده میکند قرار نداده است. اما با توجه به استاندارد های رپورتاژ در این حوزه به شما توصیه میشود طول متن ها را بین 700 تا 1000 کلمه نگارش کنید

نظرات

image
صادق
13:02 , 25 مهر 99

برای ثبت سفارش باید چکار کنم؟

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان