دانش نامه لینک‌یار
خرید رپورتاژ از ایسنا
  امتیاز 4.88 از 5 توسط 4 نفر

خرید رپورتاژ آگهی از ایسنا

سرفصل‌ها

خبرگزاری ایسنا تنها خبرگزاری غیر دولتی ایران و یکی از قوی ترین سایت های حوزه خبری فعال در دنیای وب فارسی است.
رپورتاژ آگهی های منتشر شده در ایسنا و همچنین اعتماد بسیاری از برند های معتبر نشان از اعتبار بالای این رسانه و همچنین تاثیر گذاری بالا و بازده مثبت این سایت دارد.

خرید رپورتاژ آگهی از ایسنا

در این قسمت به معرفی و تحلیل فنی سایت ایسنا و ارزشگزاری حدودی آن برای خرید رپورتاژ آگهی میپردازیم. همیانطور که میدانید رپورتاژ آگهی با اهداف مختلفی چون : کسب بک لینک طبیعی و دائمی، برندینگ، جذب ورودی طبیعی و... در سایت ها و رسانه های مختلف منتشر میشود.
انتشار رپورتاژ در سایت ایسنا برای اهدافی مثل برندینگ، افزایش فروش، جذب بک لینک دائمی و ... کاملا میتواند مفید و راهبردی باشد. اما برای آن دسته از افراد و کسب و کار هایی که به دنبال ارتقا جایگاه در یک کلمه کلیدی در یک حوزه تحصصی هستند و مشرف به این اصل سئو هستند که بهترین سایت ها برای خرید رپورتاژ سایت های هم موضوع است بهتر است که به موضوعیت سایت ایسنا که یک سایت خبری است دقت کنند.

  • البته بهتر است که به این نکته دقت کنید که این گونه بک لینک های به کار رفته شده در سایت های معتبری مثل ایسنا تاثیرات مثبت خود را دارد و اگر رپورتاژ درست نگارش شده باشد حتما ارتقا رتبه در جایگاه کلمات کلیدی را به دنبال خواهد داشت.

 

 

اگر قصد خرید رپورتاژ اگهی با کیفیت برای برند خود در راستای اهداف : افزایش فروش، جذب مخاطب، سئوی سایت و... دارید سایت ایسنا یکی از بهترین سایت های خبری برای کار است.

 

بررسی سئوی سایت ایسنا:

آدرس اینترنتی سایت ایسنا isna.ir
اعتبار دامنه 80
رتبه الکسا ایران 53

 

هزینه رپورتاژ اگهی در ایسنا

 هزینه انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا در پلتفرم لینکیار به عنوان نماینده فروش رپورتاژ خبرگزاری ایسنا 1.000.000 تومان است که در صورت خرید به صورت پکیج و چندتایی این مبلغ شامل تخفیف نیز خواهد شد.

تعداد لینک های فالو در رپورتاژ آگهی ایسنا

تعداد لینک های فالو که شما مجاز به درج آن در مقاله ای که قرار است در ایسنا منتشر کنید 3 لنیک فالو است.

تعداد کلمات مجاز در متن رپورتاژ آگهی ایسنا

بازه تعداد کلمات کلیدی مجاز برای رپورتاژ ایسنا بین 700 تا 1000 کلمه است.

نظرات

image
رها محمدی
15:55 , 19 تیر 00

رپورتاژ اگهی های ایسنا موثر تره یا ایرنا؟

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان