دانش نامه لینک‌یار
مزایا و فواید رپورتاژ آگهی
  امتیاز 4.70 از 5 توسط 5 نفر

مزایای خرید رپورتاژ آگهی

سرفصل‌ها

در دنیای اینترنت امروزه که کاربران با هجمه وسیعی از انواع تبلیغات رو به رو هستند، دیگر بسیاری از روش های تبلیغاتی به مانند گذشته اثر بخش نبوده و حتی گاها نتایج معکوسی را به جا میگذارند. در فضای پر از تبلیغات وب امروز دنیای ما، رپورتاژ اگهی یکی از روش های کاربردی بود که به خوبی توانسته به صورت کاملا نامحسوس اما عملی و راهبردی، نظر و اعتماد مشتریان را برای توجه به یک کسب و کار و یا یک وب سایت و...جلب کند.

البته باید در نظر داشت که تنها مزیت رپورتاژ اگهی جنبه تبلیغاتی بودن آن نیست و مزایای فراوانی چون : بهبود سئوی وب سایت، برند سازی، جذب ترافیک طبیعی، دریافت بک لینک دائمی، ارتقا رتبه و... را به همراه دارد.

رپورتاژ آگهی اگر در رسانه های معتبر و مرتبط منتشر شود ( که یکی از اصول اولیه رپورتاژ همین است) میتواند تاثیرات شگرف و مثبتی را برای کسب و کار شما داشته باشد. نتایج به دست آمده از یک نظر سنجی در سال 2018 به این صورت بود که : کسب و کار هایی که از رپورتاژ آگهی برای تبلیغات خود استفاده کرده بودند حدود 90 درصد در زمینه آگاه سازی از برند خود موفق بوده و حدود 70 درصد نیز در زمینه برند سازی توانسته بودند به اهداف خود دست پیدا کنند.

 

برای مطالعه بیشتر میتوانید مقاله رپورتاژ آگهی چیست را مطالعه کنید.

 

مزایای رپورتاژ آگهی

در ادامه به معرفی کامل مزایای رپورتاژ اگهی بر کسب و کار و برند شما و همچنین تاثیر رپورتاژ بر سئو سایت میپردازیم.

 

برند سازی یکی از مزایای خرید رپورتاژ آگهی

تاثر رپورتاژ در برند کسب و کار

گزارش کسب و کار شما در بین رسانه های معتبر یکی از عامل های اصلی جذب اعتماد و بالا بردن اعتبار برای کاربران است. حضور شما در بین رسانه های برتر موجب افزایش اعتبار شما در صنعت شما شده و به طبع باعث فراگیر شدن برند شما خواهد شد. این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ عاملی به اندازه برندسازی باعث افزایش فروش و موفقیت کسب و کار شما اثر نخواهد داشت و رپورتاژ اگهی برای شما این کار را خواهد کرد.

شاید یک رسانه معتبر زمانی که شما هنوز به شهرت کافی نرسیده اید از شما صحبتی نکند، اما شما میتوانید با پرداخت هزینه و خرید رپورتاژ آگهی از این رسانه ها، یک گزارش منتشر کنید و جالب است که بدانید در اکثر مواقع کاربران به این نکته توجهی نخواهند داشت که شما برای انتشار این رپورتاژ هزینه ای کرده باشید و فقط به این موضوع که در این رسانه معتبر از شما صحبتی به میان آمده است اکتفا میکنند.

 

دیده شدن نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی

مزایای رپورتاژ آگهی

رپورتاژ اگهی به دلیل اینکه در بین مقالات اصلی سایت منتشر میشود و هیچ نشان خاصی از تبلیغاتی بودن آن نیست، معمولا حس اعتماد بیشتری را در خوانندگاه و کاربران آن رسانه ایجاد میکنند و همین امر باعث بیشتر دیده شدن و بیشتر خوانده شدن متن رپورتاژ اگهی که همان تبلیغ شما است شود.

شما کافیست که یک عنوان جذاب برای رپورتاژ خود انتخاب کرده باشید تا بتوانید نظر خوانندگان را برای کلیک بر روی مقاله شما جلب کنید.

 

 

دریافت بک لینک دائمی

از دیگر ویژگی ها و مزایای رپورتاژ اگهی میتوان به بک لینک های به کار رفته شده در متن آن اشاره کرد که میتوان گفت به دید سئوی اصولی و استاندارد از دید موتور های جست و جو به دلیل طبیعی بودن بک لینک، یکی از بهترین نوع های بک لینک به شمار میرود.
از طرفی چون متن های منتشر شده در قالب رپورتاژ در رسانه های معتبر به دلیل دائمی بودن آن و حذف نشدن بک لینک های دریافتی از آن  اثر مثبتی را در روند ارتقا جایگاه شما و به اصطلاح آمدن به صفحه اول گوگل خواهد داشت.

 

هزینه پایین رپورتاژ آگهی نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی

هزینه رپورتاژ آگهی

در مقایسه با دیگر روش های تبلغیاتی در دنیای وب امروز رپورتاژ اگهی هزینه پایین تری را برای واحد تبلیغات یک کسب و کار خواهد داشت. با در نظر گرفتن قیمت های دیگر روش ها، مثل بنر های تبلیغاتی و یا روش های دیگر تبلغاتی مثل تبلیغات کلیکی و... هزینه کاملا مقرون به صرفه تری را دارد. 

  • این نکته را هم در نظر داشته باشید که همان که در بالا اشاره کردیم، رپورتاژ آگهی به صورت دائمی در یک سایت منتشر میشود و این در صورتی است که دیگر روش های تبلیغاتی موقت بوده و بعد از مدتی پاک خواهند شد.

 

تاثیر رپورتاژ اگهی بر سئوی سایت

تاثیر رپورتاژ بر سئوی سایت

تا به اینجای کار به صورت جسته و گریخته در مورد فواید و مزایای رپورتاژ اگهی بر سئوی سایت صحبت کردیم. اما اجازه دهید در این قسمت به صورت مفصل به این موضوع بپردازیم.
همان طور که میدانید بک لینک ها یکی از مهم ترین فاکتور های سئوی یک سایت از دید موتور های جست و جو به شمار میروند و به هر میزان که سایت میزبان منتشر کننده بک لینک از دید موتور های جست و جو گوگل معتبر باشد، تاثیرات آن بر سئوی سایت شما نیز بیشتر خواهد بود. انتشار رپورتاژ و به طبع، بک لینک های دائمی در سایت های معتبر، انتقال اعتبار و کسب رتبه های بالاتر را در موتور های جست و جو برای شما خواهد داشت.

 

حضور با واسطه در نتایج گوگل

تاثیر رپورتاژ در گوگل

یکی از بهترین ترفند ها و روش هایی که بسیاری از سایت ها و کسب و کار های نوپا برای شناساندن محصول و خدمت خود در موتور های جست و جو استفاده میکنند، ارتقا رتبه در کلمات کلیدی مورد نظر توسط یک سایت معتبر واسط است. به این صورت که اگر سایت شما در حال حاضر قدرت رقابت در یک کلمه کلیدی را در بین رقبا ندارد، شما میتوانید با انتشار یک متن کامل و توضیح در مورد محصول و خدمت خود و انتشار آن در یک رسانه معتبر و قوی(و لینک سازی خارجی و سئوی آن محتوا) به واسطه آن سایت در نتایج برتر موتورهای جست و جو حضور پیدا کنید.

 

پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و خرید بک لینک لینکیار

لینکیار یکی از برترین پلتفرم ها و سیستم های هوشمند خرید رپورتاژ اگهی و بک لینک در ایران است که با همکاری با بزرگترین رسانه های کشور به صورت مستقیم، این امکان را برای شما فراهم کرده است که شما سئو کاران و صاحبان کسب و کار ها بتوانید به طور کاملا مستقیم و بدون واسطه از رسانه های مرتبط و معتبر مورد نظر خود رپورتاژ آگهی و بک لینک خریداری کنید.

نظرات

image
reza.k
01:04 , 05 آبان 99

به جرات میتونم بگم که استفاده درست از رپورتاژ آگهی نیمی از فرآیند سئو به شمار میره. ممنون از سایت خوبتون

image
سئو کار
20:23 , 15 خرداد 00

سلام . اینو در نظر داشته باشید که یه سری الگوریتم های گوگل مبنی بر کپی و تکراری نبودن مطالب هستند. حالا ایا همین هم موضوع بودن رپورتاژ ها (البته با عناوین و سبک نوشتاری مختلف) به منزله تکراری بودن مطلب برای گوگل تلقی نمیشه؟!

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان