دانش نامه لینک‌یار
اهمیت خرید رپورتاژ آگهی
  امتیاز 5.00 از 5 توسط 2 نفر

اهمیت رپورتاژ آگهی در دنیای دیجیتال مارکتینگ

سرفصل‌ها

 

نقش و تاثیر تکنولوژی در تمامی ابعاد زندگی باعث شده تا درصد بسیار زیادی از فعالیت‌های روزانه به سمت مدرنیته سوق پیدا کند. یکی از اموری که شاید در گذشته‌ای نچندان دور به شیوه‌های معمول و سنتی صورت می‌گرفت فرآیند خرید بود که آن هم به لطف تکنولوژی مدل جدیدی را به خود گرفت. همزمان با روی کار آمدن شبکه‎ های اجتماعی، وبسایت‌ها و پست الکترونیک؛ صاحبان کسب‌وکارها برآن شدند تا با بهره‌گیری از این ابزارها مدل جدیدی را برای بیزینس خود چه در عرصه فروش و چه خدمات، پیاده سازی کنند و بدین ترتیب دیجیتال مارکتینگ که شکل نوینی از این نوع معاملات بود شکل گرفت.

از طرف دیگر با گرایش افراد به حوزه دیجیتال مارکتینگ و گسترش کسب‌وکارهای آنلاین تبلیغات نیز مدل جدیدی به خود گرفته و مسیر متفاوتی از شیوه سنتی خود را پیش گرفت. روی کارآمدن ابزار های مختلف تبلیغاتی مانند : تبلیغات بنری، تبلیغات کلیکی، تبلیغات رپورتاژ آگهی و... .
بی شک یکی از ابزار ها و متدهایی که بیشترین سهم از بازار تبلیغات اینترنتی را تا کنون به خود اختصاص داده است، رپورتاژ آگهی است. طبق گفته کارشناسان و متخصصان سئو، خرید رپورتاژ آگهی از سایت های معتبر یکی از بهترین روش ها برای معرفی برند و حفظ ارزش آن است. در این مقاله قصد داریم تا با پرداختن به دلایل اهمیت خرید رپورتاژ در بازار دیجیتال، در راستای موفقیت و کمک به بهبود و رونق کسب‌وکارها، گامی هر چند کوچک در راستای آشنایی شما با این نوع از تبلیغات هوشمند بردازیم، پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

 

دلایل اهمیت رپورتاژ آگهی

اهمیت خرید رپورتاژ آگهی

مهمترین و اصلی‌ترین دلیلی که توجه فعالان اینترنتی به رپورتاژ آگهی را به خود جلب کرده، برندسازی و حفظ ارزش برند از طریق انتشار رپورتاژ است.
اجازه دهید تا این مطلب را به صورت کامل برایتان شرح دهیم. همانطور که می‌دانید به همان اندازه که کیفیت بالا و مناسب کالا و خدمات شما می‌تواند تاثیر شگرفی در جذب مشتری و مخاطب داشته باشد به همان اندازه نیز المان‌های تبلیغاتی و بحث آگاهی از برند و محصول نیز موثر خواهند بود.
تصور کنید که بهترین محصول و خدمات را تولید و ارائه می‌کنید در حالی که محصول شما ناشناخته است! در این حالت حوزه فعالیت شما محدود باقی خواهند ماند و همین رشد خطی گاها منجر به مرگ کسب‌وکار ها می‌گردد. در حالی که اگر تقاضای بازار روند صعودی به خود بگیرد قطعا چالش‌های بیشتری خواهید داشت و استراتژی‌های جدیدی را در راستای ارتقا کسب‌وکار خود اتخاذ خواهید کرد و همین امر منجر به رشد کشب و کار شما خواهد شد. لازمه این امر چیست؟! بله گسترش و رشد بازار هدف و مشتریان و این امر حاصل نمی‌شود مگر با کمک تبلیغات!

 

  • برندسازی با خرید رپورتاژ آگهی

برند سازی با رپورتاژ آگهی

همانطور که در قسمت قبل نیز به آن اشاره شد رپورتاژ آگهی بهترین متد برای تبلیغات اینترنتی از منظر متخصصان سئو معرفی شده است. دلایل مربهنی برای این ادعا وجود دارد. مهمترین دلیل را شاید بتوان بحث برندسازی دانست. از آنجایی که رپورتاژ آگهی یک نوع از تبلیغ در قالب خبرنامه و بصورت غیر مستقیم است، در واقع شما با بیان مسئله و چالش‌های موجود در هر حوزه‌ای که در آن مشغول هستید، کسب‌وکار خود را به عنوان راهکاری در آن موضوع معرفی می‌کنید بدون اینکه این معرفی نامه برای مخاطب خسته‌کننده باشد و شکل همان تبلیغات مزاحم را به خود بگیرد. این سبک نوشتار به مرور نام برند شما را در ذهن مخاطب حک می‌کند و هرگاه که گریزی به کسب‌وکار شما داشته باشد ناخودآگاه نام برند شما را به یاد خواهد آورد.

 

  • حفظ ارزش برند با رپورتاژ

دلیل دیگری که بر اهمیت رپورتاژ آگهی می‌افزاید بحث حفظ ارزش برند است. ارائه محتوای با کیفیت و کارا، یکی از ارکان اصلی در بحث حفظ ارزش برند در کسب و کارهای آنلاین است. لذا می‌توان گفت کیفیت رپورتاژ آگهی یکی از فاکتورهای مهم و اصلی است که ارزش برند شما را تعیین می‌کند و عامل اصلی در تبدیل مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان معمولی به مشتریان بالفعل می‌باشد. 

 

  • افزایش رتبه و ارتقا سئو سایت

افزایش رتبه و بازدید سایت با رپورتاژ آگهی

دلیلی دیگر که رپورتاژ آگهی را از سایر روش‌های موجود مجزا می‌کند؛ بحث لینک‌سازی و ارتقا سئو و رنک سایت است. یکی از شاکله‌ها و دلایل اصلی که رپورتاژها بخصوص در بحث دیجیتال مارکتینگ مورد توجه واقع شدند بحث لینکسازی و کسب بک لینک طبیعی از رسانه های معتبر است. در واقع شما با انتشار رپورتاژ خود در وبسایت‌های معتبر و قرار دادن لینک وبسایتتان در متن رپورتاژ این سیگنال را برای موتورهای جستجو ارسال کرده‌اید که وبسایتتان مورد تایید و محبوبیت سایر وبسایت‌هاست و از طرفی در راستای جذب مخاطب در سطح گسترده‌تری اقدام نموده‌اید. همین دو عامل به خودی خود نظر موتورهای جستجو را به خود جلب کرده و می‌توانند کمک شایانی در بحث کسب و ارتقا رتبه (در راستای آمدن به صفحه اول گوگل) به وبسایت و نهایتا کسب‌وکار شما داشته باشند.

 

هنگام نگارش یا خرید رپورتاژ آگهی به چه نکاتی باید توجه نمود؟

حال که با اهمیت و اثرگذاری رپورتاژها آشنا شدید لازم است تا نکاتی را در رابطه با خرید رپورتاژ در نظر داشته باشید. چرا که انجام صحیح هر کاری مستلزم رعایت یک سری اصول و قوانین مختص به خود است که قطعا این موضوع در رابطه با رپورتاژها هم صادق است. تدوین و نگارش متن رپورتاژ فاکتور مهمی است که اگر به صورت اصولی صورت نگیرد، رسالت خود را به انجام نخواهد رسانید و گاها ممکن است در راستای آسیب به کسب‌وکار پیش رود. اگر تصمیم به نگارش رپورتاژ یا خرید رپورتاژ و متن آن را دارید حتما به نکات زیر دقت فرمایید:

 

رعایت ساختار متنی رپورتاژ

نگارش هر نوعی از محتوا اصول و قواعد خاص خود را می‌طلبد. نوشته‌های داستانی، محاوره‌ای، علمی، اخباری و آموزشی هر یک سبک خاص خود را دارند و قرارگیری در این قالب‌هاست که میزان اثرگذاری این متون را تعیین می‌کند. از آنجایی که رپورتاژ خبری عموما در دسته محتوای متنی قرار می‌گیرد، لذا ارائه متن تبلیغاتی قدرتمند شاکله اصلی رپورتاژها را تعیین می‌کند. متن رپورتاژ از سه قسمت عمده تشکیل شده است: مسئله اصلی، معرفی و توضیح متدهای فعلی و به چالش کشیدن این متدها و در نهایت ارائه راه حل به طوری که شکل تبلیغاتی متن اصلا مشخص نباشد. اگر بتوانید این چهارچوب را رعایت کنید اولین و مهم ترین گام را پشت سر گذاشته‌اید.

 

جلوگیری از کپی‌برداری

مسئله‌ مهم دیگری که باید به آن توجه کنید منحصر بفرد بودن محتوایی است که برای رپورتاژ در نظر می‌گیرید. شاید لازم به یادآوری باشد که به طور کلی با بهره‌گیری از مطالب کپی در جهت تضعیف وبسایت و کسب‌وکار خود قدم برداشته‌اید چه برسد به زمانی که قرار است این محتوا را در یک وبسایت خبری معتبر با هزاران بازدیدکننده در روز، به اشتراک گذارید.

 

انتخاب صحیح کلمات کلیدی

انتخاب کلمات کلیدی مناسب نیز یکی دیگر از فاکتورهاییت که حتما باید به آن توجه داشته باشید. استفاده از عبارات کلیدی، کلمات هم‌خانواده، بهره‌گیری از زبان محاوره در انتخاب جملات و عناوین، استفاده از long tail keywords را در انتخاب کلمات خود نادیده نگیرید. توجه داشته باشید که در انتخاب این کلمات دقت ویژه‌ای داشته باشید چرا که همین کلمات هستند که مسیر رشد شما تعیین می‌کنند.

 

انتخاب عناوین جذاب

عنوان یکی از اولین چیزهاییست که مورد توجه مخاطب قرار می‌گیرد. هرچه این عنوان جذاب‌تر و گیرا باشد مخاطب بیشتری را به سمت خود می‌کشاند. شاید برایتان عجیب باشد اما طبق مطالعاتی که صورت گرفته علت جذب درصد بالایی از مخاطبان به یک محتوا در مرحله اول عنوانی است که آن محتوا دارد و در مرحله دوم کیفیت محتواست.

لینکیار پلتفرم تخصصی خرید و فروش رپورتاژ آگهی با ارائه خدماتی نوین، در راستای رونق و رشد کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان سئو میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید.

 

نظرات

image
شایان
11:55 , 24 خرداد 00

ممنونم بابت خدمات رپورتاژ آگهی عالی.. نسبت به پتلفرم های مشابه قیمت رپورتاژهای لینکیار مناسبتر هستند.

image
احمد
11:25 , 25 خرداد 00

واقعا تاثیر مستقیم سفارش رپورتاژ آگهی رو روی سایت هایی که کار کردم. دیدم. ممنون از خدمات خوب لینکیار

image
فرزانه
22:16 , 26 خرداد 00

وقتی متن یکسان برای رپورتاژ آگهی های خودمون میزاریم خطری سایت ما رو تهدید میکنه یا نه

image
علیرضا
20:26 , 28 خرداد 00

لینکسازی خارجی و خرید رپورتاژ و بک لینک رو از کی باید شروع کرد؟

image
حسام
14:01 , 07 تیر 00

سلام در خرید ربورتاژ از سایت های edu باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

image
حسام
14:01 , 07 تیر 00

سلام در خرید ربورتاژ از سایت های edu باید به چه نکاتی توجه کنیم ؟

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان