دانش نامه لینک‌یار
رپورتاژ آگهی ارزان
  امتیاز 4.75 از 5 توسط 2 نفر

رپورتاژ آگهی‌های ارزان و پرشمار و پشت پرده آن‌ها

سرفصل‌ها

 

احتمالا به عنوان فردی که در حوزه کسب‌وکارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ مشغول به کار هستید؛ با رپورتاژ آگهی آشنایی دارید. رپورتاژ یکی از اهرم‌ها و ابزار بسیار مهم در بازاریابی محتواست که بخصوص در سال‌های اخیر و با توجه به تغییر مدل‌های تبلیغات و بازاریابی؛ مورد استقبال بسیاری از صاحبان کسب و کار های اینترنتی و وب مستران قرار گرفته است. از آنجایی که در برهه‌ای از زمان تا اکنون میزان تقاضا برای انتشار رپورتاژ آگهی به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرد، وبسایت هایی که در این عرصه فعالیت می‌کنند نیز به مرور بیشتر شد و فضای رقابت نیز به همان میزان بزرگتر و سخت‌تر! لذا این پلتفرم‌ها و رسانه‌ها بر آن شدند به منظور جلب رضایت مشتری پیشنهاد هایی را ایجاد کرده تا امکان بهره گیری از خدمت برای همه کاربران تسهیل و ممکن شود و گاها برخی از سایت‌های معتبر آفرها و پیشنهادات خود را با افزودن امکان انتشار رپورتاژ آگهی رایگان به طور محدود برای کاربران فراهم نمودند.  آیا این وبسایت ها برای خرید رپورتاژ آگهی معتبرند؟ پمزایا و معایب خرید رپورتاژ آگهی با تعداد بالا چیست؟ در ادامه به این سوالات پاسخ داده خواهد شد.

 

رپورتاژ آگهی چیست و چه مزایایی دارد؟

مزایای رپورتاژ انبوه و ارزان

این بخش از مقاله صرفا برای اطلاع افراد مبتدی که ذهنیتی از مفهم رپورتاژ و مزایایی که دنبال دارد، نوشته شده است. لذا اگر با این مفاهیم آشنایی دارید توصیه می‌کنیم قسمت‌های بعدی مقاله را مطالعه فرمایید.  رپورتاژ خبری یا رپورتاژ آگهی نوعی تبلیغات در قالب یک خبرنامه است. در واقع شما با تهیه یک مقاله خبری و آموزنده با طرح مسئله و ارائه راه‌حل‌ها و یا اطلاعاتی حول آن موضوع، خود و خدمات و محصولاتی را که تهیه و تولید می‌کنید را نیز به صورت غیر مستقیم تبلیغ می‌کنید. انتشار رپورتاژ خبری در رسانه‌های معتبر با قرار دادن امکان لینک‌سازی در متن رپورتاژ ضمن اینکه وضعیت سئو سایت شما را بهبود می‌بخشد، منجر به جذب ترافیک طبیعی؛ ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو، تبلیغات و برندسازی و از همه مهمتر کسب بک‌لینک دائمی نیز می‌شود. در واقع شما با انتشار رپورتاژ در سایت معتبر ناشر؛ برای سایت خود یک جایگاه ابدی خریده‌اید که همواره به سایت شما لینک دارد. و اگر مخاطب در هر زمانی مطلب شما را مطالعه کند امکان دسترسی به سایت شما برایش مهیا و فراهم است.

 

حضور یا عدم حضور رسانه‌های معتبر

رپورتاژ های ارزان با تعداد بالا و یا به اصطلاح رپورتاژ های انبوه میتوانند با اهداف مختلفی توسط صاحبان وب سایت ها مورد استفاده قرار گیرند. اهدافی مانند سئوی کلمات کلیدی، افزایش دامین آتوریتی و... و در مقابل رپورتاژ در سایت های معتبر و با کیفیت میتوانند با اهدافی مثل : برند سازی، آگاهی کاربران بالقوه از محصول و یا خدمات، جب ترافیک و سئوی کلمات کلیدی در راستای آمدن به صفحه اول گوگل باشد.
خوشبختانه امروزه در فضای وب فارسی، پلتفرم های مختلفی در زمینه ارائه رپورتاز های ارزان فعالیت دارند و خدمات مخلتفی در این زمینه ارائه میدهند. در مواجهه با این پلتفرم‌ها یا رسانه‌ها که در حجم انبوه و بدون محدودیت زمانی به انتشار رپورتاژ آگهی ارزان می‌پردازند، دقت نمایید! قبل از خرید رپورتاژ حتما لیست وبسایت‌های ناشر رپورتاژ و بک‌لینک ها را چک کنید. در این گونه لیست ها حتما برخی از وب سایت ها را به صورت رندوم چک کنید که این سایت ها از نوع سایت های اسپم نباشند. دقت داشته باشید رپورتاژ آگهی ارزان به معنی کسب بک لینک از وب سایت های نا معتبر و اسپم نیست. گاها استفاده از رپورتاژ های سایت های اسپم و بی کیفیت، میتواند به جایگاه سئوی سایت شما صدمه وارد کرده و در موراردی باعث جریمه شدن سایت شما شود.

 

بازه زمانی در خرید رپورتاژ های انبوه

زمانبدی خرید رپورتاژ

یکی دیگر از مشکلاتی که در فرآیند خرید رپورتاژ های انبوه و ارزان قیمت وجود دارد. انتشار یکباره این نوع رپورتاژ ها است. یکی از اقداماتی که در استراتژی های لینک سازی و انتشار رپورتاژ آگهی باید در نظر گرفته شود : زمان غیر خطی و غیر منظم در کسب بک لینک ها است. فرآیند منظم لینک سازی این سیگنال را برای موتور های جست و جو مبنی بر لینک سازی غیر طبیعی ارسال خواهد کرد. پس در نظر داشته باشید که هیچ گاه رپورتاژ های انبوه و پر شمار در ک بازه زمانی کوتاه منتشر نکنید.
پلتفرم لینکیار با همکاری بیش از 1000 رسانه معتبر داخلی این امکان را به شما میدهد تا به صورت زمانبندی شده اقدام به خرید رپورتاژ اگهی کنید.

 

استفاده از متن های یکسان در خرید رپورتاژ های انبوه و ارزان

متن رپورتاژ های انبوه

از دیگر مشکلاتی که گاها در فرایند خرید رپورتاژ های انبوه پیش روی وب مستران وجود دارد، استفاده از یک متن برای تمامی رپورتاژ هاست. این اقدام هم به مانند استفاده زمانی کوتاه میتواند سیگنالی را مبنی بر غیر طبیعی بودن این رپورتاژ ها برای موتور های جست و جو ارسال کند. در صورت امکان شما باید بتوانید از متن های مختلف برای سایت های مختلف استفاده کنید.(بهترین شرایط : هر متن یک سایت).
در پلتفرم لینکیار شما این دسترسی و امکان را خواهید داشت که محتواهای کمپین های رپورتاژ خود را تنظیم کرده و به ازای هر رپورتاژ متن اختصاصی خود را درج کنید.

 

شفافیت قیمت‌ها در بازاررپورتاژ آگهی برای سایت‌ها

قیمت رپورتاژ ارزان

 مسئله دیگری که وجود دارد و نباید از آن غافل شد، بحث مبالغ مصوب و شفافیت در تعرفه‌های رپورتاژ آگهی است. این موضوع خصوصا در مورد وبسایت‌هایی با اعتبار بالا نیز بسیار واضح و مشخص است. در واقع سایت‌های معتبر دارای محدوده قیمتی مشخصی هستند. از طرفی هر گونه تغییر و تخفیف در این سایت‌ها نیز در قالب یک اعلام مشخص به مخاطبان ارائه و اعلام می‌شود. پس با یک حساب سرانگشتی میتوان دریافت که هزینه‌ها و قیمت‌های اعلام شده منطقی و اصولی هستند. از طرفی دیگر شما در ازای پرداخت این مبالغ؛ آورده‌های قابل توجهی را برای سایت خود خواهید داشت. در واقع با انتشار رپورتاژ در رسانه‌های معتبر، با توجه به جایگاهی که نزد مخاطبان دارند, عموما ترافیک بیشتری را نیز برای سایت شما بهمراه خواهند داشت.

اما در هنگام خرید رپورتاژ به صورت انبوه، معمولا وضوح و شفافیتی در قیمت های رپورتاژ ها وجود ندارد. شما میتوانید برای حصول اطمینان از بهای پرداختی خود برای رپورتاژ ها. مقایسه قیمتی از سطح کیفیت رپورتاژ ها با سایت های مشابه و هم رده داشته باشید و با یک تخمین (ضرب در تعداد رپورتاژ ها) هزینه پرداختی برای رپورتاژ های خود را بدست آورید.

 

نظرات

image
سلطانی
14:48 , 27 تیر 00

استفاده از متن های یکسان برای رپورتاژ اگهی چقد میتونه صدمه بزنه به سئوی سایت

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان