دانش نامه لینک‌یار
انتشار تبلیغات بنری
  امتیاز 4.92 از 5 توسط 6 نفر

تبلیغات بنری چیست؟ مزایا و معایب تبلیغات بنری

سرفصل‌ها

تبلیغات بنری چیست؟ همه آن چیزی که باید در مورد تبلیغات بنری بدانید!

قطعا جستجوهایی در اینترنت داشته‌اید که در پایین صفحه نمایش یا اسکیرین، کادرهای مستطیلی کوچکی را در ابعاد و سایزهای متعدد دیده‌اید که به تبلیغ و معرفی یک وبسایت و کسب‌وکار می‌پردازند. در واقع برای شناخته شدن در فضای گسترده بازار خصوصا وقتی که بحث رقابت با همکاران در میان باشد، پای تبلیغات باز می‌شود. یکی از ارکان مهمی که منجر به رشد، آگاهی و شناخت از کسب‌وکارها می‌شود بهره‌گیری از تبلیغات است. تبلیغات در فضای دیجیتال به روش‌های متعددی انجام می‌شود که یکی از این روش‌ها تبلیغات بنری است. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی و تشریح تبلیغات بنری بپردازیم و مزایای آن را برشماریم. در مقاله حاضر سرفصل‌های زیر را خواهید خواند:

  • تبلیغات بنری چیست؟
  • انواع تبلیغات بنری
  • کاربردهای تبلیغات بنری؟!
  • مزایای تبلیغات بنری چیست؟
  • چطور بنر تبلیغاتی با بهره‌وری بالا داشته باشم؟! چه قوانینی را رعایت کنم؟
  • برای طراحی بنرهای تبلیغاتی از چه ابزاری استفاده کنم؟!

 

تبلیغات بنری چیست؟

با گرایش کسب‌وکارها به فضای اینترنت بازارهای دیجیتال به رقبای قدرتمند بازارهای سنتی تبدیل شدند. به همان ترتیب هم شیوه‌ها و روش‌های نوینی برای بازاریابی و فروش ایجاد شد و دیجیتال مارکتینگ کم کم متولد شد. تبلیغات بنری یا تبلیغات نمایشی یکی از شاخه‌های بازاریابی دیجیتال است که بر مبنای طرح‌های گرافیکی استوار است.  این طرح‌های گرافیکی همراه با فرمت‌های مختلف مثل: متن، تصاویر، ویدئو و… هستند و با توجه به سیاستی که هر سایت برای نمایش تبلیغات خود دارد؛ این بنرها در بخش‌های مختلف سایت ناشر برای کاربر قابل نمایش خواهند بود. کل فضایی که بنر در صفحه نمایش به خود اختصاص میدهد تبدیل به فضایی برای لینک دهی به سایتی که مورد تبلیغ واقع شده، می‌شود. به طور ساده‌تر وقتی نشانگر موس خود را در هر کجای بنر قرار دهید می‌توانید با کلیک کردن به سایت مورد نظر دسترسی پیدا کنید. این بنرها در دو نوع ثابت و متحرک طراحی می‌شوند.

 

 

انواع تبلیغات بنری

مزایای تبلیغات بنری

بنرهایی که در تبلیغات بنری مورد استفاده قرار می‌گیرند همانند بنرهایی که به صورت فیزیکی در محیط‌های مختلف میبینید، انواع و اندازه‌های متنوعی دارند که در این قسمت از مقاله به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

تبلیغات بنری ثابت

در این نوع از بنرها تبلیغ شما مانند یک عکس نوشته یا شبیه آن است. تصویری ساده و بدون تحرک که تنها یک لینک انتقالی به وبسایت تبلیغ کننده دارد و با کلیک بر روی عکس مخاطب به صفحه مورد نظرتان منتقل می‌شود.

تبلیغات بنری متحرک

این نوع تبلیغات نیز در قالب تصویر هستند با این تفاوت که این تصاویر قابلیت تحرک یا پویانمایی را نیز دارند. فرمت فایل هایی که در این تبلیغات مورد استفاده میگیرند؛ gif و فایل های فلش هستند که از فناوری انیمیشن در  تولید آنها استفاده شده است.

تبلیغات بنری تعاملی

نوع دیگری از بنرهای تبلیغاتی، بنرهای تعاملی هستند. این نوع بنرها که غالبا در فرم‌های ثبتنام اینترنتی و خریدهای آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولا با زبان‌های HTML ,Java Script ,Java Applet نوشته و طراحی می‌شوند. اما دلیل اینکه نام این نوع بنرها را بنرهای تعاملی گذاشته‌اند بخاطر این است که با کاربر تعامل برقرار می‌کند. به عنوان مثال متن‌ها و ری‌اکشن‌هایی از قبل تعبیه شده که به ازای هر رفتار کاربر پاسخی به او داده شود و او را به مرحله بعد هدایت کند.

تبلیغات فرمی یا pop-up

پاپ‌آپ‌ها نوعی تبلیغات آنلاین و اینترنتی هستند که معمولا در پنجره‌ای کوچک و جدا از صفحه اصلی باز می‌شوند و حاوی یک تبلیغ یا پیشنهادند که به صورت ناگهانی در صفحه نمایش به کاربر نمایش داده می‌شود. در واقع، به عمل ناگهانی باز شدن صفحه pop up می‌گویند و نام آن صفحاتی که باز می‌شوند مودال یا صفحات بینابینی است اما در ایران برای سادگی به این نوع تبلیغ pop up  می‌نامند. تبلیغات فرمی معمولا دو نوع هستند: یا تمام صفحه هستند و کل صفحه نمایش را می‌گیرند یا اینکه یک صفحه کوچک در کنار باز می‌شود و مزاحت آنچنانی برای مخاطب ایجاد نمی‌کند.

تبلیغات بنری زوم‌شونده

این نوع از تبلیغات بنری به گونه‌ای هستند که وقتی کاربر نشانگر موس خود را بر روی آن قرار می‌دهد، تبلیغ مورد نظر بزرگ می‌شود و روی صفحه نمایش قرار می‌گیرد. شما می‎توانید از بنرهای ساده، متحرک یا تعاملی برای ایننوع تبلیغات بهره بگیرید.

 

کاربردهای تبلیغات بنری !؟

مزایای تبلیغات بنری

یکی از عمده‌ترین کاربردهای تبلیغات بنری در کمپین های تبلیغاتی است. این کمپین‌ها با سه هدف عمده راه اندازی می‌شوند که شامل:

ریتارگتینگ

ریتارگتینگ یا ریمارکتینگ ( Retargeting Or Remarketing ) در واقع استفاده از تبلیغات بنری برای فعال سازی مجدد فروش محصولات است. اما جامعه هدف ریتارگتینگ چه کسانی هستند؟ مشتریانی که قبلا از خدمات و محصولات سایت استفاده کرده‌اند اما اخیرا تحت عنوان مشتری فعال، فعالیتی نداشته اند یا کسانی که از وبسایت شما بازدید کرده‌اند اما تا کنون به هر دلیلی از وبسایت شما خریدی نداشته‌اند. ریتارگتیگ چگونه عمل میکند؟

 

افزایش آگاهی نسبت به برند

موضوع دیگری که تبلیغات بنری به خوبی می‌تواند از پس آن بربیاید بحث افزایش آگاهی نسبت به برند است. چطور؟ گروه بسیار عظیمی از افراد هستند که به دلایل مختلف از وجود برند شما بی اطلاع هستند! حتی علی رقم اینکه شما در حوزه فعالیتتان بسیار بسیار خوب عمل کنید. اینکه شما مخاطب خود را در معرض تبلیغات کسب‌وکار خود قرار دهید ( البته نه آنقدر زیاد که هرگاه نام شما را در جایی دید و شنید بجای جذب شدن بدتر رویگردان و فراری شود! ) به مرور زمان تبدیل به مشتری یا مشتری وفادار می‌گردند. باز هم چطور؟ اینطور که اگر زمانی به خدمات و محصولاتی که شما ارائه می‌دهید نیاز داشتند نام شما سریعا در ذهن آنها شکل می‌گیرد و احتمال زیاد در اینده از شما خرید خواهند داشت.

 

معرفی محصولات جدید

یکی از موثرترین شیوه‌های معرفی محصولات و خدمات جدید استفاده از تبلیغات نمایشی است. در واقع شما با این متد مخاطب را در یک چالش روانشناسانه قرار داده اید و چشم و گوش مخاطب خود را از وجود محصول جدید پر کرده‌اید و یک تصویر و انتزاع از محصول جدید خود در ذهن مخاطب ایجاد کرده اید. یک اصلی که همیشه وجود دارد این است که عقل انسان به چشم اوست. شاید در ابتدا این یک ضرب المثل کلیشه ای بنظر برسد که دیگر تاریخ انقضای سر آمده و اینگونه نیست و حرفایی از این قبیل! اما واقعیت چیز دیگریست! عرضه محصول به همان اندازه کیفیت محصول مهم است. یعنی اگر به اندازه کافی و البته درست بر روی عرضه و معرفی محصولات خود زمان نگذارید و وسواس بخرج ندهید ممکن است نتیجه مطلوب مورد نظر خود را از ساخت محصول جدید خود نبینید.

 

معرفی تخفیفات و پیشنهادات

یکی‌دیگر از کاربردهایی که می‌توان از تبلیغات بنری در آن استفاده کرد، معرفی تخفیفات و جشنواره‌های فروش وبسایت هاست. در واقع استفاده از تبیلغات نمایشی مناسب‌ترین شیوه برای اطلاع‌رسانی سورها و جشنواره‌هاست که بدلیل استفاده از تصویر، مدیا، انیمیشن، گیف و مواردی از این قبیل در جذب مخاطب بسیار موثر واقع می‌شود.

 

مزایای تبلیغات بنری چیست؟

مزایای استفاده از تبلیغات بنری در سئو

روش‌هایی که تا کنون برای بازاریابی طراحی و ایجاد شده‌اند، هر کدام به نوبه خود دارای مزایایی هستند که در نهایت رسالت خود یعنی آگاهی از برند و برندسازی را انجام می‌دهند. در مورد اول وقتی بنر کسب‌وکار شما در دید مخاطب قرار بگیرد حتی اگر در بدترین حالت، فروش و سودی از قبل تبلیغات خود کسب نکنید اما یک موفقیت عمده کسب کرده‌اید! آن هم اینکه یک تصویر ذهنی از برند شما برای مخاطب ایجاد شده است. در مورد برندسازی هم بگذارید با مثال موضوع را برایتان مشخص کنیم: فرض کنید به سوپر مارکت رفته‌اید و میخواهید یک قلم کالا خریداری کنید که دو برند مختلف از آن کالا در سوپر مارکت وجود دارد! اگر شناخت بسیار کمی راجع به آن کالا داشته باشید، در دو راهی انتخاب بین دو برند به احتمال زیاد برندی را انتخاب میکنید که با آن آشنا هستید حتی در حد تبلیغات!

اینکه کدام روش را برای تبلیغ کسب‌وکارتان انتخاب کنید بستگی به جامعه آماری که تبلیغات شما را خواهند دید، هزینه‌ای که می‌خواهید بپردازید و مواردی از این دست دارد. در ادامه می‌خواهیم به مزایای تبلیغات بنری به طور خاص بپردازیم که علاوه بر دو موردی که گفتیم، موارد دیگر را شامل می‌شود.

طراحی گرافیک، سکوی پرتاب شما!

یکی از مزایایی که تبلیغات بنری نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی در فضای وب دارد پتانسیلی است که طراحی گرافیکی به آن افزوده است. در تبلیغات چاپی با محدودیت‌هایی نظیر کاهش کیفیت چاپ؛ طیف رنگ و جلوه‌های گرافیکی مواجهید اما تبلیغات بنری نه‌تنها این محدودیت‌ها را برای شما ایجاد نمی‌کند بلکه دست شما را برای خلق ایده‌های جدید در این زمینه باز می‌کند.

دریافت بک لینک

             با تبلیغات بنری شما در اصل با یک تیر دو نشان زده اید. تبلیغات بنری به شما این امکان را میدهند که تصاویر بنر خود را به صورت لینک دار تعریف کرده و در کنار معرفی بنر خود، یک بک لینک از سایت میزبان دریافت کنید. یکی دیگر از مزایای تبلغات بنری در فضای وب (تبلیغات بنری از وب سایت ها) دریافت بک لینک از سایت های میزبان است. 

افزایش ترافیک ورودی

یکی دیگر از مزایایی که تبلیغات بنری در اختیار شما قرار می‌دهد، افزایش ترافیک ورودی وبسایت (افزایش بازدید سایت) شماست. اگر تبلیغات شما در وبسایت ها و اپلیکیشن‌هایی که مخاطبان هدف شما در آن‌ها بیشتر حضور دارند، به نمایش گذاشته شود، امکان جذب مخاطب بالا خواهد رفت زیرا تبلیغات بنری محدودیت جغرافیایی و مکانی برای استفاده‌کنندگان خود ندارد. در این مرحله بد نیست که مقاله تبلیغات کلیکی لینکیار را از دست ندهید.

صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی

مزیت دیگری که تبلیغات بنری برای صاحبان مشاغل به همراه درد صرفه‌جویی در هزینه‌های تبلیغاتی است. اگر تبلیغات چاپی داشته باشید و بخواهید برای تبلیغات خود از بیلبردهای تبلیغاتی در سراسر شهر استفاده کنید هزینه بسیار گزاف و چند برابری را باید بابت تبلیغات خود بپردازید، این درحالی است که با تبلیغ بنری با پرداخت درصد کمتری از هزینه می‌توانید به هدف خود، یعنی افزایش نرخ فروش برسید.

اطلاع دقیق از آمار بازدید تبلیغ

تبلیغات بنری مزیت فوق‌العاده مفید دیگری که دراختیار کارفرمای خود قرار می‌دهد، گزارش آمار بازدیدهاست. در واقع شما با گزارشی که این نوع تبلیغات در اختیارتان قرار میدهد به سادگی می‌توانید بفهمید که چه تعداد از مخاطبان شما تبلیغاتتان را دیده‌اند، در چه رده سنی ‌اند، مشتریان شما به صورت عمده از چه منطقه جغرافیایی بوده‌اند و مواردی از این دست. این آمار برای ارتقا و رشد کسب‌وکار شما بسیار ارزشمند است زیرا منجر به شناخت بیشتر و جامع‌تری از مخاطب می شود و راه را برای تولید و خدمت‌رسانی مناسب به مخاطب، برای شما فراهم می‌کند.

 
چطور بنر تبلیغاتی با بهره‌وری بالا داشته باشم؟! چه قوانینی را رعایت کنم؟

تا به اینجای کار با تبلیغات بنری، انواع آن و مزایایی که این نوع تبلیغات می‌تواند برای کسب‌وکار شما به همراه بیاورد آشنا شدید و ممکن است تصمیم گرفته باشید برای کسب‌و‍‌‌کار خود از این نوع تبلیغات استفاده کنید. قطعا اگر در استفاده از هر محصول، متد و خدمتی به درستی استفاده نکنید یا طرز بهره گیری و متقابلا بهره وری از آن را بلد نباشید در حق خود ظلم کرده اید! بله! زیرا فواید بیشتری میتوانسته عایدتان شود اما به دلیل عدم استفاده درست این تفاق نیفتاده است. در مورد تبیلغات بنری نیز این نکته ملموس است.  اما نکته حائز اهمیتی که وجود دارد این است که اگر میخواهید وارد این حوزه شوید باید برای طراحی بنر تبیلغاتی خود یک سری قوانین را مورد نظر داشته باشید تا نتیجه مطلوب نصیبتان شود. همچنین برای بالا بردن بهره‌وری تبلیغات خود باید نکاتی را همواره در نظر داشته باشید که در ادامه این مجموعه نکات را بصورت یکپارچه برای شما یادآور می‌شویم:

 

مخاطب خود را بشناسید

اولین نکته‌ای که حتما باید به آن توجه کنید مخاطب شماست! قبل از طراحی تبلیغ سعی کنید سلیقه مخاطب خود را با توجه رده سنی، موقعیت جغرافیایی و مواردی از این قبیل بفهمید تا بتوانید با یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی گرایشات تبلیغی خود را به سمت مورد نظر بکشانید.این کار باعث می‌شود تا در جزئیات کارتان هم رضایت و سلیقه مخاطب را لحاظ کنید چراکه در واقع مجموعه‌ی همین جزییات است که تاثیر مثبت و بزرگی بر جا می‌گذارد.

 

ایجاد حس ضرورت برای مخاطب

به احتمال زیاد در گشت‌وگذارهای اینترنتی خود با یک مورد به وفور برخورد کرده باشید.منظورم دقیقا همان متونی است که برای شما یک محدودیت زمانی ایجاد می‌کنند، مثلا:

فقط 2 روز فرصت دارید!

چله‌گانه یلدایی تا ساعت 24

و مواردی از این دست. این جملات با تحت تاثیر قرار دادن مخاطب و تاثیر بر ناخودآگاه او، مثلا فکر محدودیت تعداد کالا و تمام شدن آن، محدودیت تخفیفات و شرایط ویژه خرید و... تصمیم به خرید را در او افزایش می‌دهد.

 

استفاده از اندازه‌های استاندارد

سایز های استاندارد تبلیغات بنری

یکی از موارد موثر در بهره‌وری یک بنر تبلیغاتی استفاده از اندازه‌های استاندارد متناسب با کاربری بنر است. دست شما برای طراحی بنر با توجه به استانداردهایی که وبسایت ناشر وضع کرده، باز است اما همانطور که کمی قبلتر به آن اشاره کردم سایزی که برای بنر در شبکه اجتماعی باید طراحی کنید متفاوت از سایزیست که در تلوزیون یا تبلیغات چاپی باید لحاظ کنید. اندازه‌های استانداردی که معمولا برای تبلیغات بنری وجود دارد شامل:

  • 600*120 px (عمودی)
  • 90*728 px (افقی)
  • 250*300 px (افقی)
  • 250*970 px (افقی)
  • 100*300 px (افقی)
  • 240*120 px
  • .....

 

انتخاب مکان‌های مناسب برای قرارگیری بنر

انتخاب جایگاه مناسب برای قرارگیری بنر تبلیغاتی نیز یکی‌دیگر از نکاتی است که باید به آن توجه کنید. چرا که محل قرارگیری تبلیغ یکی از عواملی‌است که تاثیر مستقیمی در جلب توجه مخاطب دارد. برای این منظور باید جایگاه مورد نظر را از وبسایت ناشر اجاره یا خریداری کنید تا توسط سایرین رزرو نشود.

سلسله مراتب طراحی را دست کم نگیرید

یکی از نکاتی که در طراحی بنر باید در نظر بگیرید محل چیدمان المان‌هایی است که باید داخل بنر شما وجود داشته باشد. آنچه که تا کنون عرف است و قانونمند: لگوی سازمان، پیام مورد نظر، دکمه کال تو اکشن. یعنی در بنر خود ابتدا لوگوی سازمان خود را قرار دهید این لوگو قرار است یک تصویر ذهنی از برند شما را در ذهن مخاطب ایجاد کند تا در مواقعی که به خدماتی در حوزه کاری شما نیاز داشت، برند شما در ذهن مخاطب نقش ببندد. جایگاه بعدی پیام شماست، پیامی که به شدت در جذب یا دفع مخاطب شما موثر است. استفاده از کلمات کلیدی موثر و عبارات نوشتاری کوتاه شانس شما را بیشتر می‌کند. در مرحله آخر باید راهی برای تعامل کاربر ایجاد کنید این راه مواصلاتی همان دکمه‌ها یا لینک‌هایی هستند که مخاطب را از سایت ناشر به سایت شما منتقل می‌کنند.

 

سادگی یک اصل همیشگی

تحقیقات و مطالعات متعددی نشان داده که به طور کلی عکس‌العمل مخاطب نسبت به تبلیغات روتین بسیار کم است. پس سعی کنید با طراحی ساده اما جذب کننده مخاطب را به سوی خود بکشانید و ساده‌گرایی را در طراحی‌های خود پیاده کنید.

 

استفاده از المان‌های گرافیکی در جای مناسب

استفاده درست از المان‌های گرافیکی به عنوان مثال دکمه‌ها، فریم مشخص برای قرار گیری بنر در آن، فونت نوشتار، انیمیشن و همچنین مهندسی ترکیب رنگ از جمله مواردی هستند که بسیار بسیار در جذب مخاطب موثر واقع می‌شوند. انتخاب محل صحیح برای قرار گیری دکمه رابطه مستقیمی با افزایش نرخ کلیک یا CTR دارد. یا مثلا کادربندی و فریم‌بندی بنر در اهمیت موضوع مطرح‌شده تاثیر میگذارد. استفاده از فونت‌هاینوشتاری که قابلیت خوانایی داشته بشند نیز یکی از آن ریزه‌کاری‌هاییست که باید در نظر داشت. صحبت راجع به استفاده از انیمیشن و ترکیب رنگ‌ها نیز واضح و مبرهن است و نیاز به توضیح اضافه ندارد و به قولی اهمیتش بر همگان آشکار است!

 

برای طراحی بنرهای تبلیغاتی از چه ابزاری استفاده کنم؟!

اگر از آن دسته افراد همه فن حریف باشید یا تمایل داشته باشید خودتان فرمان را به دست بگیرید و برانید! ممکن است به این فکر افتاده باشید که اگر خودم بخواهم بنرهای تبلیغاتی کسب و کارم را طراحی کنم، به چه ابزاری نیاز دارم؟! این قسمت از مقاله مختص شماست. برای آشنایی با ابزارها و ویژگی‌های هر کدام این بخش از مقاله را از دست ندهید.

 

Banner Design Studio

این نرم‌افزار یک استدیو کامل و حرفه‌ای برای طراحی بنرهای تبلیغاتی در محیط ویندوز در اختیار شما قرار می‌هد. امکان طراحی بنرهای ثابت و متحرک در فرمت‌های PDF، TIFF، PNG، JPG، BMP، HTML و... برای شما وجود دارد. کار با این نرم‌افزار ساده است  و یادگیری آن ساده است.

EximiousSoft Banner Maker

این نرم‌افزار یکی از قوی‌ترین ابزار ساخت بنر با فرمت GIF است. خروجی این نرم‌افزار را می‌توانید در وبسایت‌های مختلف استفاده کنید و برای طراحی هدر و دکمه‌های سایت و همچنین بنرهای متحرک از آن بهره ببرید.

My Banner Maker

اگر تمایل دارید برای طراحی بنر خود از ابزار آنلاین استفاده کنید این نرم‌افزار ابزار فوق‌العاده‌ایست که به شما پیشنهاد می‌شود. برخی از ابزار طراحی در این وبسایت به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. اما اگر به دنبال قابلیت‌های ویژه و ابزار حرفه‌ای تری هستید باید یک اکانت پریمیوم خریداری کنید. طرح‌های از پیش آماده موجود در این نرم‌افزار نیز کمک شایانی در طراحی به شما خواهد کرد.

Bannersnack

بنر اسنک یکی دیگر از ابزارهای طراحی بنر است که بیشتر ابزارهای خود را به طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌هد. خرید اکانت به صورت تکی و گروهی برای کاربران وجود دارد. قابلیتی که این نرم‌افزار ارائه می‌دهد پشتیبانی از زبان فارسی است که کار را برای کاربران ساده‌تر خواهد کرد. البته برای بهره‌گیری از فونت‌های مختلف فارسی باید دست به خرید این فونت‌ها بزنید.

 

 

 

کلام آخر

شاید بعد از خواندن این مقاله این سوال برایتان پیش بیاید که خب شما به عنوان یک کارشناس یا متخصص چه نظری راجع به تبلیغات بنری دارید؟! بهره گیری از این سبک تبلیغات البته اگر از حد معمول خود خارج نشود بسیار سودمند است. نکته‌ای که وجود دارد این است که قبل از طراحی و اقدام با متخصصان این حوزه مشورت کنید تا با بررسی شکله اصلی بنر، زمان انتشار، سایت‌های ناشر وسایر فاکتورهای مربوطه بتوانید بهترین نتیجه را کسب کنید. بعد از این مرحله حالا باید یک تیم خوب برای طراحی خود پیدا کنید البته اگر خودتان هم دستی در زمینه طراحی دارید که فبها. و در مرحله آخر کار را به کاردانش بسپارید! این کار نه تنها در رشد و تبلیغ کسب‌وکار شما تاثیر مثبتی خواهد گذاشت، بلکه به طور غیر مستقیم باعث ارتقا سو سایت خود نیز شده‌اید.

برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه تبلیغات کلیکی و بنری، کارشناسان لینکیار پاسخگوی شما هستند.

نظرات

image
پوریا
01:05 , 14 خرداد 00

تاثیرتبلیغات بنری تاثیر خیلی خوبی روی افزایش ترافیک سایت داره و به نظرم خیلی باید به این نوع تبلیغات بها داد

image
سعید اقایی
12:09 , 24 خرداد 00

چطور میتونم از تعرفه‌های تبلیغات بنری اطلاع پیدا کنم؟

image
امین
10:31 , 04 تیر 00

به نظر من اگر تعادل بین بازدید ارجاعی و تبلیغاتی رعایت بشه این این نوع تبلیغات می‌تونه خیلی موثر باشه تو جذب مخاطب و برند سازی

image
امین
10:31 , 04 تیر 00

به نظر من اگر تعادل بین بازدید ارجاعی و تبلیغاتی رعایت بشه این این نوع تبلیغات می‌تونه خیلی موثر باشه تو جذب مخاطب و برند سازی

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان