دانش نامه لینک‌یار
ترفند های رپورتاژ آگهی
  امتیاز 4.75 از 5 توسط 14 نفر

چند ترفند در خرید رپورتاژ آگهی

سرفصل‌ها

به خوبی درک میکنیم که کسانی که در حال مطالعه این مقاله هستند، به خوبی رپورتاژ اگهی را میشناسند و با قواعد اون به خوبی آشناییت دارند و ما هم در این مقاله همون طور که از عنوانش پیداست قراره در مورد چند ترفند کاربردی در هنگام انتشار رپورتاژ آگهی صحبت کنیم، اما قبل قصد داریم که چند نکته رو در مورد رپورتاژ و اهمیت رپورتاژ اگهی یادآور بشیم :

 

چرا خرید رپورتاژ آگهی؟

همانطور که میدانید در هر کسب و کاری، میتوان با یک قطعیت گفت که اکثر مخاطبان بالقوه شما، اخبار و رسانه های معتبر و بزرگ را دنبال میکنند. پس به راحتی میتوان استدلال کرد که فعالیت در این بستر ها و درست هدف قرار دادن کاربران بالقوه در این رسانه ها میتواند به بحث جذب مخاطب و برند سازی و آشنایی با خدمات و محصولات شما کمک شایانی کند.

 

مزایای خرید رپورتاژ آگهی

مزایای خرید رپورتاژ اگهی

همانطور که میدانید و به طور خلاصه در بالا ذکر کردیم، مزایای رپورتاژ اگهی میتواند علاوه بر مبحث برند سازی و جذب مخاطب، در سئوی سایت و بهبود رتبه سایت شما در نتایج موتور های جست و جو کمک کند. از آنجایی که بک لینک های یکی از پارامتر های اصلی رتبه بندی موتور های جست و جو هستند و معمولا بک لینک های درج شده در رپورتاژ آگهی ها به دلیل دائمی بودن، طبیعی بودن (به دلیل قرار گرفتن در دل یک محتوای مرتبط)، و نشر در یک رسانه معتبر میتوانند در بهبود رتبه سایت شما کمک شایانی کنند.

 

معرفی ترفند های رپورتاژ آگهی

اگر فرصت مطالعه این مقاله را ندارید میتوانید خلاصه این مقاله را در ویدئو زیر مشاهده کنید :

 

 

ترفند شماره یک : لینک دهی به سایت های معتبر

یکی از روش هایی که میتوانید در هنگام درج بک لینک های خود در رپورتاژ  ها استفاده کنیدف لینک دهی به یک سایت معتبر و مرتبط با موضوع محتوای رپورتاژ است. شما با این ترفند چند عایدی را متوجه رپورتاژ خود خواهید کرد : 

  1. احتمال جریمه شدن را به حداقل میزان ممکن میرسانید.
  2. به درک بهتر گوگل در فهم موضوع رپورتاژ با ارتباطاتی که ایجاد کرده اید کمک میکنید.
  3. سرعت ایندکس مقاله خود را افزایش میدهید.(مطالعه بیشتر : حل مشکل ایندکس نشدن صفحات)

 

ترفند شماره یک - دو : لینک دهی به ویکی پدیا

یکی از معمول ترین روش های لینک دهی به سایت های مرتبط و معتبر، لینک دهی به سایت ویکی پدیاست. برای این منظور میتوانید از روش پیشنهادی لینکیار استفاده کنید :

  1. یک مقاله مرتبط با موضوع رپورتاژ خود در ویکی پدیای انگلیسی زبان پیدا کنید.
  2. قسمتی از مقاله رپورتاژ را که بیشترین موضوعیت با سایت شما دارد انتخاب کرده و ترجمه کنید.
  3. قسمت ترجمه شده را در رپورتاژ خود قرار داده و در انتهای آن به صفحه انگلیسی ویکی پدیا لینک دهید.

 

ترفند شماره دو : درج بک لینک با تاخیر

یکی از بهترین روش های انتشار رپورتاژ آگهی که ما تونستیم ازش جواب بگیریم، درج بک لینک با تاخیر نسبت به انتشار محتوا است. به این صورت که شما از ناشر درخواست میکنید ابتدا متن رپورتاژ شما رو منتشر کنه و بعد از چند هفته بک لنیک های شما رو در اون مقاله درج کنه. با این کار شما به طبیعی ترین شکل ممکن لینک سازی خودتون رو انجام دادید، و از طرفی اگر اصول نگارش رپورتاژ آگهی رو به خوبی رعایت کرده باشید، در رپورتاژ بدون بک لینک به خوبی میتوانید برند سازی و جذب مخاطب را انجام دهید.

 

ترفند شماره سه : جایگاه بک لینک و جایگاه رپورتاژ

سایت هایی که رپورتاژ  آگهی های شما را در صفحه اصلی و یا در قسمت های مختلفی مثل : آخرین اخبار و... منتشر میکنند، بازدهی بیشتر نسبت به دیگر سایت هایی که بخش رپورتاژ های خود را بدون ارتباط با دیگر صفحات قرار میدهند خواهد داشت، پس بهتر است قبل از خرید رپورتاژ آگهی رپورتاژ های از قبل منتشر شده آن سایت را بررسی کرده به این نکته دقت کنید.

در ضمن طی تجربه های به دست آمده، بک لینک هایی که به هدر یک سایت نزدیک تر هستند، تاثیر بیشتری را نسبت به دیگر بک لینک ها دارند.

 

ترفند شماره چهار : باز نشر رپورتاژ در شبکه های اجتماعی

یکی از روش های سرعت بخشیدن به ایندکس رپورتاژ منتشر شده، باز نشر رپورتاژ در شبکه های اجتماعی است. یکی از تست های انجام شده توسط تیم سئوی لینکیار، استفاده از خلاصه متن به همراه یک تصویر و لینک رپورتاژ در پینترست و دیگر شبکه های اجتماعی است. این کار علاوه بر مواردی که ذکر شد عملا یک شبه pbn  را برای شما خواهد داشت.

 

ترفند شماره چهار : بررسی سایت مبدا

همانطور که میدانید یکی از اصول اصلی انتشار رپورتاژ آگهی، پایش سایت مبدا است. بهتر است سایتی را برای انتشار رپورتاژ انتخاب کنید که در کلمه کلیدی مد نظر شما دارای رتبه باشد. 

با این دستور میشه تمام انکرتکست‌هایی که تو اون صفحه از سایت مورد نظر قرار داره رو پیدا کرد : 

http://yoursite/ inanchor: کیورد شما

 

با این کار میتوانید بفهمید که سایتی که قصد انتشار رپورتاژ در آن را دارید آیا قبل از شما، رپورتاژی با انکر تکست شما منتشر کرده است یا نه.

 

ترفند شماره پنجم : فریب رقبا

یکی از فرآیند های معمول لینک سازی برای سایت های نوپا، تقلید از رقبا است. به این صورت که با ابزار های مانتورینگ بک لینک های رقبا را بررسی کرده و دقیقا پا در جا پای سایت های دارای رتبه در کلمه مورد نظر خود میگذارند. شما اگر با رپورتاژ ها و بک لینک های خود به رتبه های بالایی سایت رسیدید، میتوانید چند بک لینک از سایت های ساده و پیش پا افتاده بگیرید و سپس با ابزار Disavow  آنها را بی اثر کنید. به این صورت اگر کسی لینک های شما را بسازد، دیگر نمیتواند با شما وارد رقابت شود.

 

 

نظرات

image
سارینا
19:21 , 13 دی 99

ممنون از مقاله خوبتون. واقعا نکات خوبی بود

image
صادقی
12:40 , 21 فروردین 00

این ترفند رپورتاژی که فرمودید چند روز بعد از انتشار بخوایم که برامون لینک رو بذارن. این کار رو نمیشه در رسانه های بزرگ انجام داد. من چند باری صحبت کردم و قبول نکردن. این روش رو فقط میشه با رسانه های متوسط انجام داد. که من انجام دادم و واقعا هم جواب گرفتم.

پیامی ارسال کنید


مشاوره رایگان